14364
۰۱ دی ۱۳۹۵

پیوند اهالی صنعت و فرهنگ راهکاری برای رفع مشکلات صنعتی و فرهنگی

معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور بر لزوم پیوند و تعامل اهالی صنعت و فرهنگ برای رفع مشکلات در حوزه های صنعتی و فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش کودک پرس، نویسندگان کتاب های کودک و نوجوان که از سراسر کشور برای حضور در همایش «کتاب، کودک، جامعه» به تبریز آمده اند، نشستی تخصصی را با صاحبان صنایع آذربایجان شرقی در منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی برگزار کردند.

پیوند اهالی صنعت و فرهنگ راهکاری برای رفع مشکلات صنعتی و فرهنگی

معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در این نشست  گفت: با ایجاد رابطه پیوندی میان صاحبان صنایع و اهالی فرهنگ می توان برای رفع مشکلات صنعتی و فرهنگی اقدامات موثری انجام داد.

مناف یحیی پور ادامه داد: باید از هم اکنون کودکان و نوجوانان را تربیت کنیم تا برای انجام کارهای تیمی آمادگی داشته باشند زیرا مشکل بزرگی که در کشور داریم، این است که عدات به کار تیمی نداریم و صنایع و اهالی فرهنگ سعی دارند مشکلات خود را خوشان به تنهایی حل کنند در حالی که این امر ممکن نیست.

آمادگی منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی برای همکاری های مشترک با کانون پررورش فکری

جانشین مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی نیز در این نشست بر آمادگی این منطقه برای همکاری های مشترک با کانون پررورش فکری تاکید و تصریح کرد: برای تحقق برنامه های منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی صرفا نگاه فیزیکی نداریم و تلاش می کنیم از امکانات موجود به نحو شایسته ای استفاده کنیم.

علیرضا مهرآسا اضافه کرد: ما برای رشد دانایی اینجا گرد آمده ایم و هدف و رسالت منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی دانایی محور بوده و بهتر است با زبان هنر علم را به ثروت تبدیل کنیم.

گفتنی است در این نشست نویسندگان مطرح کشوری در حوزه کودک و نوجوان و برخی صاحبان صنایع به بیان نکته نظرات خود در خصوص مشکلات صنعت و فرهنگ پرداختند.

منبع: خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار