143423
۱۰ اسفند ۱۳۹۶
رحیمی بیان کرد:

اعلام آمادگی کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری برای اشاعه سبک قرآنی مکتب‌الرضا(علیه‌السلام)

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در بازدید از دوره تربیت مربی قرآنی تخصصی کودکان(به سبک مکتب الرضا) در جهاددانشگاهی استان گفت: هم اکنون حدود ۴۰ هزار کودک و نوجوان استان در کلاس‌های کانون پرورش فکری شرکت می‌کنند و کانون آمادگی اشاعه این سبک قرآنی را دارد.

به گزارش کودک پرس ، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، روز گذشته ۹ اسفندماه در دوره تربیت مربی تخصصی قرآن کودکان که با حضور بانوان علاقه‌مندان در مجتمع آموزشی تحقیقاتی جهاد دانشگاهی استان برگزار می‌شود، از جهاد دانشگاهی استان در برگزاری این دوره آموزشی و ایجاد انگیزه و رغبت در فراگیری مهارت آموزش قرآن به کودکان قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات در جامعه بیزاری کودکان از کلاس درس است، افزود: باید شیوه‌ای انتخاب شود که کودکان با علاقه و رغبت بر کلاس بنشینند.

رحیمی ارتباط را یک فرآیند دانست که منظور فرستنده را در گیرنده ایجاد می‌کند و اظهار کرد: اگر در آموزش برای کودکان روشی بنا نهیم که کودک نیز مشارکت داشته باشد باعث افزایش یادگیری او می‌شود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تصریح کرد: در آموزش صحیح به کودکان باید مفاهیم را از سطح دانشی و نگرشی خارج کرده و به سطح عملی برسانیم.

وی عنوان کرد: هنگامی که یک رفتار شکل گرفته و تکرار شود ماندگار است اما اگر به سطوح اولیه آموزش محدود شویم بازده کمتری در آموزش خواهیم داشت.

رحیمی خاطرنشان کرد: هم اکنون حدود ۴۰ هزار کودک و نوجوان استان در کلاس‌های کانون پرورش فکری شرکت می‌کنند و کانون آمادگی اشاعه این سبک قرآنی در کانون را دارد.

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار