موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
143160
۰۹ اسفند ۱۳۹۶
برای شانزدهمین بار؛

همراهی نوجوانان با «هشت قدم در كوچه باغ انتظار»

«هشت قدم در كوچه باغ انتظار» ویژه گروه سنی نوجوان و با بررسی موضوعاتی همچون علت غیبت و بحث جانشینی امام زمان(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) و همچنین دشمن شناسی و عصر ظهور برای شانزدهمین بار منتشر شد.

به گزارش کودک پرس ، كتاب «هشت قدم در كوچه باغ انتظار» ویژه گروه سنی نوجوان برای شانزدهمین بار از سوی مرکز تخصصی مهدویت منتشر شد.

 

بنابر این گزارش، این کتاب به مباحثی پیرامون امام عصر(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) اشاره دارد و هدفش آشنایی بیشتر با كسی است كه با آمدنش نشاط و شادی در قلب ها خانه كرده و نفاق و دورویی و كینه از آنجا كوچ می كند.

 

در ابتدای این كتاب به زیبایی های ظهور پرداخته و اشاره شده است كه دانش آموزان نقش مهمی در پدید آمدن آن دارند.

 

علت غیبت و بحث جانشینی امام زمان(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) و همچنین دشمن شناسی و عصر ظهور از مباحث دیگر این مجموعه است كه توسط واحد كودك و نوجوان مركز تخصصی مهدویت و به قلم حجت الاسلام والمسلمین حسن محمودی منتشر و اكنون به چاپ شانزدهم رسیده است.

 

گفتنی است، علاقه مندان جهت تهیه این كتاب می توانند در قم به نشانی خیابان شهدا، كوچه آمار، بن بست شهید علیان، مركز تخصصی مهدویت، انتشارات بنیاد حضرت مهدی موعود(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) و در تهران به نشانی خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان ایتالیا، پلاك 98 مراجعه كنند.

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار