142936
۰۸ اسفند ۱۳۹۶
فرماندار فردیس:

‌هنوز گزارشی از علت مرگ بردیا به فرمانداری داده نشده است

فرماندار فردیس در خصوص پرونده مرگ کودک ۲ ساله فردیسی در یکی از درمانگاه‌های این شهرستان گفت: هنوز از طرف مجموعه علوم پزشکی گزارشی از این پرونده به فرمانداری داده نشده است.

به گزارش کودک پرس ، ابوالفضل اینانلو در خصوص آخرین وضعیت پرونده بردیا کودک 2 ساله‌ای که در یکی از درمانگاه‌های این شهرستان فوت کرد گفت: روز گذشته این موضوع را از رئیس شبکه بهداشت شهرستان جویا شدم و اعلام شد که پرونده در حال پیگیری است.

اینانلو افزود: هنوز گزارشی از طرف مجموعه علوم پزشکی به فرمانداری فردیس داده نشده و به محض اعلام گزارش، موضوع به رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

وی در ادامه و در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان شهرستان فردیس نیز اعلام کرد: این بیمارستان تاکنون 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و روند ساخت آن به خوبی پیش می‌رود.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان فردیس با بیان اینکه تعداد تخت‌های این بیمارستان از 160 تخت به 360 تخت افزایش یافته است گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده ساخت این بیمارستان تا اواخر سال 97 و اوایل سال 98 به اتمام خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: اعتبار این بیمارستان از محل سفر رئیس جمهور است و به طور کامل پرداخت خواهد شد.

 

اینانلو به بازدید اخیر استاندار از این بیمارستان اشاره و تصریح کرد: استاندار البرز در این بازدید تاکید کردند که اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بیمارستان هر چه زودتر تخصیص یابد تا مردم شهرستان فردیس بدون بیمارستان نمانند.

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار