14285
۰۱ دی ۱۳۹۵

مرگ پسر خردسال به دلیل مصرف متادون

پدر و مادر کودک 4 ساله که به دلیل مصرف متادون جان باخته درجلسه بازپرسی مدعی شدند پسرشان به اشتباه متادون را به جای شربت خورده است.

به گزارش کودک پرس، رسیدگی به این پرونده از  16 آبان سال گذشته و درپی انتقال پیکر پسرک چهارساله به بیمارستان شریعت رضوی درجنوب غرب تهران دردستوررسیدگی قرارگرفت.تیم پزشکی نیزپس ازمعاینه پسرکوچولو اعلام کردند او پیش ازانتقال به بیمارستان جان باخته است. بدین ترتیب موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.

سپس به دستور بازپرس منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، جسد پسر 4 ساله برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. پس از انجام آزمایش های سم شناسی، متخصصان پزشکی قانونی علت مرگ را نارسایی تنفسی در اثر مصرف متادون اعلام کردند.

بنابراین دستور احضار پدر و مادر امیرعلی به دادسرا صادر شد اما بررسی‌ها نشان داد آنها مدتی قبل خانه‌شان را ترک کرده‌اند. به همین خاطرتحقیقات برای یافتن ردپای زن و شوهر جوان ادامه داشت تا اینکه صبح دوشنبه 29 آذر امسال، مادر امیرعلی و پدرش بازداشت شدند. زوج جوان صبح دیروز برای تحقیقات به دادسرای امور جنایی پایتخت منتقل شدند.مادر امیرعلی درباره مرگ پسرش گفت: زمان حادثه پسر دیگرم را که دو ساله بود به درمانگاه برده بودم. زمانی که به خانه برگشتم حال امیرعلی خوب بود و بازی می‌کرد. شب مثل همیشه خوابید اما صبح متوجه شدم پسرم مرده. فوراً او را به بیمارستان بردیم اما افسوس که دیرشده بود. به من گفتند امیرعلی متادون خورده است، اما باور کنید من تا به حال در عمرم متادون ندیده‌ام و نمی‌دانستم که همسرم چنین چیزی مصرف می‌کند.

پدر امیرعلی نیز در رابطه با مرگ پسرش گفت:ازحدود 6 سال قبل مواد مصرف می‌کردم و همسرم از این موضوع چیزی نمی‌دانست. مدتی قبل دوستانم به من پیشنهاد کردند متادون مصرف کنم تا بتوانم راحت‌تر اعتیاد را کنار بگذارم. من هم به نصیحت آنها توجه کردم و برای اینکه همسرم از این ماجرا باخبر نشود متادون را در زیرزمین مخفی کرده بودم اما روز حادثه آن را داخل بطری آب معدنی ریخته و داخل یخچال گذاشتم. از شانس بد من، امیرعلی به سراغ یخچال رفته و به اشتباه متادون را به جای شربت خورده بود. باورکنید امیرعلی بر اثر یک اشتباه فوت کرد و من هرگز فکر نمی کردم چنین بلایی سر پسرم بیاید.

به دنبال اظهارات زوج جوان، بازپرس جنایی دستور بازداشت پدر امیرعلی را برای بازجویی‌های بیشتر صادر کرد و مادر پسرک نیز آزاد شد.

منبع: خبرگزاری جام نیوز

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار