موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
1426
۲۶ مرداد ۱۳۹۵

افزایش مخاطبان کانون پرورش فکری استان اصفهان در فصل تابستان

مدیرکل کانون های پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان اصفهان از رشد ۲۰درصدی مخاطبان این کانون در تابستان سال جاری خبرداد.

به گزارش کودک پرس   سید حامد عسگری فر، مدیرکل کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان (25مرداد) در جمع خبرنگاران به مناسبت آیین اختتامیه  چهاردهمین جشنواره کودک و نوجوان رضوی اظهارداشت: جشنواره کودکان و نوجوانان رضوی هر ساله بر کمیت و کیفیت آن افزوده می شود.

 

وی افزود: سخاوت و کرامت از محورهای این جشنواره در سال جاری بود که تقویت این فرهنگ های معنوی در بین کودکان و نوجوانان ضروری است.

عسگری فر به وضعیت اوقات فراغت کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان اصفهان اشاره کرد و اظهارکرد: امسال مخاطبان برنامه های تابستانه کانون در مقایسه با سال گذشته 20درصد رشد داشته است.

وی تنوع در برنامه ها و جذابیت آن ها را رمز موفقیت این مراکز دانست و اذعان داشت: جهت دهی های مناسبی در کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای رشد استعدادهای آن ها توسط مربیان انجام می شود.

مدیرکل کانون های پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان اصفهان توجه به معلولان را از برنامه های این کانون دانست و گفت: با توجه به اینکه برنامه ریزی برای اوقات فراغت معلولان کمتر مورد توجه است کانون پرورش فکری برای جبران بخشی از آن یک مرکز ویژه کودکان خاص درنظر گرفته که برنامه ها متناسب با این کودکان و نوجوانان انجام می شود.

منبع:   شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار