موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
14213
۳۰ آذر ۱۳۹۵

برگزاری طرح نسیم رحمت در سراسر کشور

مدیر واحد تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز از برگزاری طرح نسیم رحمت در سراسر کشور با رویکرد تربیت متخصص کودک و نوجوان و خانواده خبر داد.

به گزارش کودک پرس، حجت‌الاسلام اسماعیل ولی‌خانی اظهار کرد: این طرح با رویکرد تربیت متخصص کودک و نوجوان و خانواده در استان‌های سراسر کشور برای فارغ التحصیلان دوره تربیت مربی طرح معراج برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح 40 نفر پس از گزینش ثبت‌نام می‌کنند، این دوره مراحل عمومی یا مقدماتی،‌ تکمیلی و پیشرفته دارد.

مدیر واحد تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز با اشاره به مباحث دوره عمومی طرح نسیم رحمت گفت: تمام دانش‌پژوهان و مخاطبان در دوره مقدماتی با موضوعات عمومی نماز مانند آیات نماز، مسائل عمومی خانواده و نماز آشنا می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: افراد شرکت‌کننده پس از پایان دوره 40 ساعته مقدماتی به دو گروه 20 نفره تقسیم می‌شوند که یک گروه به صورت تخصصی موضوع نماز و خانواده و گروه دیگر به صورت تخصصی به مبحث کودک و نوجوان می‌پردازند.

ولی‌خانی عنوان کرد: دوره‌های تکمیلی و پیشرفته از مراحل دیگر است، که در سال آینده در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه طرح نسیم رحمت برای نخستین دوره در استان‌های همدان و گلستان برگزار می‌شوند، گفت: تربیت مدرس خانواده و کودک از جمله اهداف این طرح است.

مدیر واحد تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز خاطرنشان کرد: استان‌ها برای برگزاری نشست‌های نماز و خانواده و نماز و دانش‌آموزی درخواست استاد از قم داشتند، بنابراین این طرح برگزار شد تا از اعزام استاد به استان‌ها بی‌نیاز شویم و در هر استانی مربی کودک و نوجوان و نماز و خانواده داشته باشیم.

وی عنوان کرد: فارغ‌التحصیلان دوره تربیت مربی نماز و کارشناسانی که در استان‌ها نشست‌های نماز و خانواده و نماز و دانش‌آموزی را برگزار می‌کنند، می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

ولی‌خانی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه ادارات گفت: دوره 28 ساعته آداب و اسرار نماز ویژه کارمندان ادارات برگزار می‌شود که 14 ساعت حضوری و 14 ساعت غیرحضوری است و در آن روش‌های فرهنگ‌سازی نماز در محیط کار برای مدیران و کارکنان ادارات و دستگاه‌های دولتی آموزش داده می‌شود.

منبع :خبرگزاری فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار