14187
۳۰ آذر ۱۳۹۵

​سعیده موسوی‌زاده با «سپید و سپهر» به سراغ کودکان آپارتمانی می‌رود

سعیده موسوی‌زاده، شاعر و نویسنده حوزه کودک و نوجوان، از تولید تعدادی کتاب جدید برای کودکان و خردسالان خبر داد و گفت: از جمله این آثار می‌توانم به مجموعه پنج جلدی قصه‌های منظوم «سپید و سپهر»، مجموعه «دولپی» و مجموعه شعر «نیایش» اشاره کنم.

به گزارش کودک پرس، سعیده موسوی‌زاده درباره جدیدترین آثارش توضیح داد: به‌تازگی مجموعه پنج جلدی قصه‌های منظوم «سپید و سپهر» را برای آموزش برخی مفاهیم و رفتارهای صحیح به کودکان آپارتمان‌نشین تولید و برای چاپ به اداره‌کل آموزش شهروندی سازمان شهرداری تهران تحویل داده‌ام.

این شاعر ادامه داد: همچینن مجموعه شعری با عنوان «دولپی» برای کودکان سروده‌ام که به مسائل زیست‌محیطی می‌پردازد و به‌زودی از سوی انتشارات فنی تهران منتشر می‌شود.

موسوی‌زاده بیان کرد: مجموعه شعر «نیایش» نیز عنوان یکی دیگر از آثار جدیدی است که شامل 30 شعر نیمایی برای گروه سنی کودک و نوجوان است و برای چاپ به انتشارات بهنشر تحویل داده‌ام.

وی همچینن از تجدیدچاپ کتاب «می‌رقصم زیر باران» خبر داد و گفت: این کتاب قبلا در سال 1388 از سوی انتشارات به‌نشر منتشر شده بود. به‌تازگی این کتاب در قالب طرح «40 کتاب کوچک قصه و شعر کودک» انتشارات به‌نشر با طرح و قالب جدید منتشر شده است.

این شاعر درباره این کتاب توضیح داد: «می‌رقصم زیر باران» شامل 10 شعر است که برای کودکان گروه سنی «ب» سروده شده و در چاپ جدید برخی از اشعار آن تغییر کرده و به‌روز شده است.

سعیده موسوی‌زاده در سوم بهمن‌ماه سال 1344 در مشهد بدنیا آمد. وی از سال 1363 سرودن شعر و از سال 71 نوشتن قصه برای کودکان را به‌صورت جدی آغاز کرد. نخستین همکاری‌های وی با مجلات کودک در زمینه طنز، قصه و شعر نیز در سال 1385 شکل گرفت. از آثار موسوی‌زاده می‌توان به «نه جیک جیک نه قار قار»، «عاشقم پس هستم»، «شعر باران» و «آن» اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری ایبنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار