14177
۳۰ آذر ۱۳۹۵

پزشکی قانونی راز مرگ کودک 4 ساله را افشا می کند

با اعلام نظریه پزشکی قانونی درخصوص مرگ مرموز پسرک 4 ساله، بازپرس جنایی دستور بازداشت مادر و پدر این کودک را صادر کرد.

به گزارش کودک پرس، با اعلام نظریه پزشکی قانونی درخصوص مرگ مرموز پسرک 4 ساله، بازپرس جنایی دستور بازداشت مادر و پدر این کودک را صادر کرد.

 اواسط مهر امسال، زن و مردی جوان درحالی که کودکی را در آغوش داشتند سراسیمه به یکی از بیمارستان‌های غرب تهران رفتند.اما پزشک اورژانس پس ازمعاینات لازم اعلام کرد پسر 4 ساله- امیرعلی- جان خود را از دست داده است.
 باتوجه به حساسیت ماجرا، موضوع بلافاصله به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.بعد هم با دستور بازپرس منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران جسد پسرک برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.تا اینکه کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند علت مرگ کودک، مسمومیت با متادون بوده است.به همین خاطر بازپرس جنایی دستور بازداشت زوج جوان را صادر کرد.
 مادرامیرعلی پس ازبازداشت گفت: «داخل خانه بودم که ناگهان حال پسرم بد شد و او را به بیمارستان رساندیم که پزشکان گفتند او فوت کرده است. همسرم معتاد است و گاهی اوقات متادون مصرف می‌کند اما من ندیدم که امیرعلی متادون خورده باشد.»
پس ازبازجویی‌های مقدماتی زن جوان با قرار بازداشت روانه بازداشتگاه شد و تحقیقات برای دستگیری پدر امیرعلی وافشای رازمرگش همچنان ادامه دارد.
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار