14156
۲۹ آذر ۱۳۹۵

ساماندهی مهدهای کودک بدون مجوز

مدیرکل اجتماعی استانداری زنجان از ساماندهی فعالیت مهدهای کودک بدون مجوز خبر داد، گفت: صدور مجوز مهدهای کودک براساس قانون به عهده بهزیستی است و هیچ سازمان و دستگاهی نمی تواند در این بخش ورود کند.

به گزارش کودک پرس، مسیح‌الله سلطانی ، با اشاره به سازماندهی مهدهای کودک در زنجان، اظهار کرد: مهدکودک های غیرمجاز ساماندهی می شوند.

وی با بیان اینکه ساماندهی مهدهای کودک غیر مجاز در دستور کار سازمان قرار گرفته است، افزود: مهد های کودک غیر مجاز در سطح استان فعالیت می کنند که البته در مرحله با صدور اخطاریه و در صورت عدم توجه اقدامات ذی ربط صورت خواهد گرفت.

مدیرکل اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه توسعه مهد کودک ها در مناطق کمتر برخوردار از جمله اقدامات مهمی است که برای گسترش آموزش در این مناطق در دستور کار گرفته است، بیان کرد: دغدغه‌ای که ما در استانداری داریم ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان و قشر مورد هدف سازمان است.

سلطانی با بیان اینکه اختلافات دستگاه ها در مورد مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌ها برطرف شده و این مراکز ساماندهی می‌شوند، اظهار داشت: دریافت مجوز از بهزیستی برای تأسیس مهدکودک‌های دشوار است.

وی با بیان اینکه 40 مهدکودک غیرمجاز در استان فعالیت می کرد که این مراکز از آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی مجوز اخذ کرده بودند شناسایی شده اند، تصریح کرد: صدور مجوز مهدهای کودک براساس قانون به عهده بهزیستی است و هیچ سازمان و دستگاهی نمی تواند در این بخش ورود کند.

مدیرکل اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه مهد های کودک در صورت دا را بودن شاخصه های استاندارد می توانند مجوز در یافت کنند، گفت: سازمان های مختلفی مسئول امور کودکان هستند اما صدور مجوز مهدهای کودک زیر نظر سازمان بهزیستی است.

منبع: خبرگزاری دنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار