14149
۲۹ آذر ۱۳۹۵

تبریز، میزبان کاروان شعر و کتاب

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: کاروان کتاب، متشکل از ٥٠ نویسنده، شاعر و مترجم برجسته کشوری در حوزه کتاب کودک و نوجوان، از سی ام آذرماه به مدت سه روز میهمان شهر تبریز خواهد بود.

به گزارش کودک پرس، محمدحسن چمیده فر افزود: این برنامه که در حاشیه مراسم اختتامیه دوسالانه کتاب کودک و نوجوان و به همت انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، کانون پرورش فکری کودکان استان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، استانداری و شهرداری تبریز و … برگزار می شود، فرصت مغتنمی برای تبادل فرهنگی و تجربیات مابین اصحاب قلم تبریز و شهرهای دیگر استان با نویسندگان و شاعران حوزه کودک سراسر کشور است.

وی تصریح کرد: از مهمترین برنامه ها این کاروان، دیدار با اصحاب فرهنگ و قلم، کودکان آذربایجان که اصلی ترین مخاطب نویسندگان هستند، بازدید ا زنقاط مختلف شهر تبریز و سایر شهرهای استان، حضور در جشن شب یلدا، تجلیل از نویسندگان حوزه کودک استان و همچنین شرکت در مراسم اختتامیه دوسالانه کتاب کودک و نوجوان است که پنج شنبه بعد از ظهر در تالار اندیشه ائل گلی تبریز برگزار می شود.

چمیدفر گفت: از نکات بارز این کاروان حضور “مصطفی رحماندوست” شاعر کودک و نوجوان کشور در آن  است.

وی افزود: تجلیل از دو نویسنده برجسته حوزه کودک و نوجوان استان” عبدالمجید نجفی”  و “محمد رمضانی ” از شاخص ترین ویژگی های این برنامه محسوب می شود.

خبرگزاری وزارت فرهنگ و ارشاد

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار