14143
۲۹ آذر ۱۳۹۵

برگزاری جشن بزرگ کودک و ترافیک در بیرجند

جشن بزرگ کودک و ترافیک با حضور هزار دانش‌آموز بیرجندی در سالن کوثر بیرجند برگزار شد.

به گزارش کودک پرس،  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی در این مراسم اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشن آشنایی دانش‌آموزان با مسائل ترافیکی و نهادینه کردن این مسائل در سطح جامعه است، به‌علاوه اینکه این کودکان باید به‌طور مستمر با مسائل ترافیکی آشنا شوند.

علیرضا رضایی افزود: ارتقاء سطح آگاهی همیاران پلیس از دیگر اهداف برگزاری این مراسم است چرا که این کودکان به‌عنوان آینده‌سازان جامعه نقش مؤثری در کنترل ترافیک دارند و همچنین با آگاهی از مسائل و علائم ترافیکی می‌توانند در مواقع لزوم به والدین خود مبنی بر رعایت قوانین ترافیکی تذکر دهند.

وی بیان داشت: امروزه افزایش سطح ارتباطات اجتماعی سبب شده است تا کودکان هم به‌ صورت مستقل و هم در کنار والدین خود از محدوده‌های ترافیکی عبور کنند، به همین سبب نیاز است مسائل ایمنی به‌صورت مرتب به دانش‌آموزان آموزش داده شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: این مراسم با همکاری شهرداری بیرجند و پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی تحت عنوان جشن بزرگ کودک و ترافیک برگزار شد.

رضایی ادامه داد: این مراسم در حال حاضر فقط در سطح شهرستان بیرجند برگزار شده است و حدود هزار نفر دانش‌آموز از مدارس ابتدایی سطح شهرستان بیرجند در این مراسم حضور پیدا کردند.

منبع: خبرگزاری فارس 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار