موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
14115
۲۹ آذر ۱۳۹۵

راه‌اندازی رواق خردسال در حرم حضرت معصومه(س)

مسؤول واحد خواهران رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه(س) از راه‌اندازی رواق خردسال در این آستان مقدس در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش کودک پرس، فاطمه سادات طباطبایی اظهار کرد: در حال حاضر امکان اجرای برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان وجود دارد، ولی با توجه به اهمیت دوران خردسالی در تشکیل شخصیت انسان‌ها، به دنبال راه‌اندازی رواق خردسال در حرم کریمه اهل بیت(س) هستیم.

وی خاطرنشان کرد: رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه(س) از حدود پنج سال قبل فعالیت خود را برای گسترش فرهنگ نبوی و فاطمی در میان قشر کودک و نوجوان آغاز کرده و در حال حاضر به صورت روزانه در دو شیفت صبح و عصر فعالیت می‌کند.

مسؤول واحد خواهران رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه(س) افزود: در حال حاضر در رواق کودک، کودکان 6 تا 11 سال پذیرش شده و در رواق نوجوان دختران 11 تا 16 سال مورد پذیرش قرار می‌گیرند.

طباطبایی تصریح کرد: حلقه آموزشی و مسابقات، انس با کتاب با محوریت مباحث مهدوی، کاردستی با کاغذ، رنگ آمیزی داستان‌های قرآنی، کارگاه خلاقیت، سربند با محوریت معرفی رذایل و فضایل اخلاقی از طریق نمایش پانتومیم، ویژه برنامه آکواریوم با محوریت امام‌شناسی از مهم‌ترین برنامه‌هایی هستند که در رواق کودک به صورت هفتگی اجرا می‌شوند.

وی برگزاری ویژه برنامه پله پله تا بهشت، راز دایره‌ها با محوریت مباحث اعتقادی، دومینو با محوریت اطلاعات عمومی، اماکن تاریخی و مشاهیر و همچنین جدول احادیث را از دیگر برنامه‌های هفتگی رواق کودک عنوان کرد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار