14114
۳۰ آذر ۱۳۹۵

تازه‌های نشر آبرنگ به دست کودکان می‌رسد

امیرهوشنگ اقبال‌پور، مدیر انتشارات آبرنگ، از تولید آثار جدید برای خردسالان و کودکان خبر داد و گفت: در طول دو ماه گذشته 60 کتاب برای بچه‌ها منتشر کرده و 142 عنوان نیز در دست چاپ داریم.

به گزارش کودک پرس،مدیر انتشارات آبرنگ، از تولید 60 کتاب جدید برای خردسالان و کودکان در طول دو ماه اخیر خبر داد و افزود: از جمله این آثار می‌توانم به مجموعه 12 جلدی «حسن کچل» نوشته سهیلا رمضانی اشاره کنم که شامل 12 داستان فولکلوریک است که برای کودکان گروه سنی «الف و ب» روایت شده است.

امیرهوشنگ اقبال‌پور در ادامه با اشاره به مجموعه «کودک ماجراجو» گفت: در ایران بیشتر خانواده‌ها دوست دارند دکتر و جراح شوند ولی کسی دوست ندارد، فرزندش پیک موتوری، راننده تراکتور یا دامدار شود. در مجموعه «کودک ماجراجو» که شامل 21 جلد است بچه‌ها در قالب داستان با مشاغل مختلفی مانند پرستاری و رفتگری آشنا می‌شوند و نقاط قوت و ضعف و مزایا و معایب هر شغل بیان می‌شود. این مجموعه نوشته امیلی بومون و ترجمه آرزو رمضانی است.

وی درباره سایر آثار نشر آبرنگ نیز توضیح داد: به تازگی تعدادی کتاب برای کودکان سه و چهارساله منتشر کرده‌ایم با عنوان کلی «اولین کتاب عبادت من» که به‌صورت غیرمستقیم ارتباط کودکان را با خدای خود برقرار می‌کند و مفاهیمی مانند شکرگزاری، عبادت و راز و نیاز  را به بچه‌ها آموزش می‌دهد. «شب بخیر خداجون»، «صبح بخیر خداجون»، «متشکرم خداجون» و «لطفا خداجون» از عناوین این مجموعه‌اند.

اقبال‌پور ادامه داد: علاوه بر این سه جلد دیگر از مجموعه «پیتر خرگوشه» اثر هلن بیتریکس پاتر را با ترجمه رضا قربانی برای سه ساله‌ها منتشر کرده‌ایم و در مجموع به 15 جلد رسیده است. این مجموعه جنبه تربیتی – آموزشی دارد و در هر داستان ماجراهای پندآموزی از زبان حیوانات که شخصیت‌های اصلی داستان هستند، برای بچه‌ها بیان می‌شود.

مدیر نشر آبرنگ درباره کتاب‌های در دست تولید این انتشارات نیز بیان کرد: 142 عنوان کتاب در دست چاپ داریم که شامل 82 جلد کتاب داستان دوزبانه در سه سطح یک، دو و سه با رویکرد اجتماعی، پرورشی و آموزشی برای گروه سنی «الف و ب و ج» و مجموعه 60 جلدی علمی در سه سطح یک، دو و سه درباره ستارگان، اقیانوس‌ها، کوسه‌ها، حیوانات وحشی، خزندگان و پرندگان با ترجمه امیرهوشگ اقبال‌پور برای کودکان 8 تا 12 ساله که تلاش می‌کنیم تا پایان سال منتشر شوند.
منبع :خبرگزاری ایبنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار