140964
۳۰ بهمن ۱۳۹۶

تنها مرکز فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی در بردخون تخریبی است

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: ساختمان تنها مرکز فعالیت‌های فرهنگی تربیتی ویژه دانش‌آموزان تخریبی است.

به گزارش کودک پرس، ظهیر محمودی در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون بردخون اظهار داشت: برخی مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی منطقه بردخون نظیر دارالقرآن، پژوهشسرای دانش آموزی، دبستان اندیشه و حافظ و فرهنگ فضای مستقل ندارند و ساختمان کانون فرهنگی تربیتی شهید نامدار نیز تخریبی و نیازمند بازسازی است.

وی با بیان اینکه کار ساخت مدرسه امیرکبیر از سال۸۹ آغاز شده و هنوز تکمیل نشده، افزود: برای ساخت مدارس و فضاهای آموزشی و پرورشی زمین در اختیار نداریم که امیدواریم خیرین و دلسوزان مشارکت کنند.
محمودی اضافه کرد: مدارس نیازمند کارگاه و آزمایشگاه هستند و تعدادی از مدارس نیز به تعمیر و تجهیز نیاز دارند و آنگونه که شایسته است، نتوانسته ایم توقعات و انتظارات مردم و دانش آموزان را عملی کنیم.
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون خواستار آماده سازی مراکز اسکان مسافران نوروزی شد و گفت: مدارس برای اسکان و حضور مسافران آماده نشده اند که امیدواریم با مشارکت دستگاه های اجرایی بتوانیم زمینه حضور و رفاه مسافران نوروزی با ایجاد زیرساخت های لازم در مدارس فراهم کنیم.

وی با اشاره به تکریم مقام معلم، ابراز داشت: معلمان قشر مظلومی هستند که مجبورند برای خودشان مراسم و گرامیداشت بگیرند و این مناسب جامعه ما نیست که انتظار است با تعامل مسئولان و شوراهای اسلامی برنامه ای ماندگار برای فرهنگیان منطقه برگزار کرد.

 

توسعه کشور وابسته به آموزش و پرورش است
علی اخلاقی بخشدار بردخون نیز اظهار داشت: همه کارشناسان، مسئولان و مردم آگاهی دارند که اگر منطقه ای به دنبال توسعه است تا مردم نیز از آن بهره ببرند باید محور این توسعه آموزش و پرورش باشد.
وی با تأکید بر تلاش برای رسیدن به اهداف و تدوین برنامه منظم، گفت: در نگاه کلی به کشورهای پیشرفته، آموزش و پرورش را محور توسعه می دانیم پس تلاش کنیم یاریگر آموزش و پرورش باشیم تا مشکلات رفع شود و نظام تعلیم و تربیت به جایگاه واقعی خود برسد.

اخلاقی افزود: معلم به ماندنی ترین واژه علم آموزی است که نامش همواره با دیروز و امروز و فردای اهل خرد همراه است زیرا اساس عالم هستی بر تربیت انسان قرار گرفته و معلم استوارترین مربی هدایت مردم است که امیدواریم صداقت و صمیمیتی که لازمه نگاه جامعه به معلمان است ترمیم شود.
بخشدار بردخون خواستار تشکیل انجمن خیرین مدرسه یار و مدرسه ساز در منطقه شد و اضافه کرد: به منظور ارتقاء تعلیم و تربیت و گسترش فرهنگی نیازمند مشارکت همگانی هستیم که حضور مردم و انجمن های اولیا و مربیان می تواند کارساز و تعیین کننده شود.

وی خاطرنشان کرد: معلمان انسان های ایثارگر و وارسته ای هستند که همه اقشار وگروه ها مدیون مجاهدت و تلاش های آنان هستند و به همین منظور برای تکریم فرهنگیان در بردخون کمیته ای متشکل از شوراهای اسلامی، دهیاران و نمایندگان اولیا تشکیل شود تا برنامه ریزی مناسبی داشته باشند.
در ادامه نماینده شهرداری و بهداشت، رئیس شورای اسلامی بخش، نمایندگان مدیران مدارس و اولیاء دانش آموزان، معاون پرورشی و امام جمعه موقت بردخون پیرامون دستور کار جلسه و مسائل حوزه تعلیم و تربیت مطالبی بیان کردند.

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار