14084
۲۸ آذر ۱۳۹۵

درخشش هنرمندان البرزی در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان

نمایش پس لرزه استان البرز درجشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان جوایز برتر کارگردانی،نویسندگی و بازیگری بخش نوجوان جشنواره را از آن خود کرد
به گزارش کودک پرس، آیین تجلیل از برگزیدگان  بیست و سومین جشنواره بین المللی تأتر کودک و نوجوان همدان روزشنبه بیست و هفتم آذرماه مقارن با میلاد فخرعالمیان محمد مصطفی (ص) در سالن ابن سینای همدان با حضور هنرمندان و پیشکسوتان عرصه تاتر کودک و نوجوان  و مردم هنردوست شهرهمدان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین هنری کشور همچون شهرام کرمی دبیر جشنواره، مرادخانی معاون هنری وزارت ارشاد، مهدی شفیعی رییس مرکز هنرهای نمایشی، حجت الاسلام والمسلمین احد آزادی خواه نماینده ملایر و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی  و برخی دیگر از مدیران برگزار شد از برگزیدگان جشنواره تقدیر به عمل آمد.

در این جشنواره نمایش «پس لرزه» از تولیدات حوزه هنری البرز بعنوان نمایش برگزیده در بخش نوجوان معرفی شد و مورد تقدیر ویژه قرار گرفت.

سینا شفیعی در گفتگو با نگارانه اظهار داشت: نمایش “پس لرزه” به آسیب شناسی معضلات و مسائل نوجوانان می پردازد و قصه بحران های اجتماعی سه نوجوانان را روایت می کند که می تواند صدمات خانوادگی و شخصی جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد…

وی ادامه داد: جوانان بیشتر از سایر آحاد مردم جامعه مورد تهدید دشمنان قرار گرفته‌اند لذا لزوم توجه به این قشر باید در کانون توجه قرار گیرد و نمایش “پس لرزه” به آسیب شناسی معضلات و مسائل نوجوانان می پردازد و این نمایش به دنبال بیدار کردن تخیل تماشاگر است در این اثر قاب هایی وجود دارد که توسط تماشاگر نقاشی می شود.

تقدیر ویژه از گروه بازیگران نمایش پس لرزه:محمد رشنو،علی برنگی، نیما نوروزی، و علیرضا چگنی که همه این هنرمندان نوجوان تندیس جشنواره لوح تقدیر و جایزه نقدی را از آن خود کردند.

همچنین در بخش کارگردانی نیز «محمد اسماعیل زاده ها» جایزه ویژه کارگردانی را در این بخش از آن خود کرد که شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی و نیز دربخش  نویسندگی جایزه برتر نمایش نامه نویسی  بخش نوجوان جشنواره نیز به سینا شفیعی نویسنده  نمایش نامه « پس لرزه» اهدا شد.

منبع:خبرگزاری تیتر یک

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار