14077
۲۸ آذر ۱۳۹۵

برگزاری نمایشگاه عکس «رویای کودک» مصطفی نوده در رشت

نمایشگاه عکس آثار مصطفی نوده با عنوان «رویای کودک» هفته آینده در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد

به گزارش کودک پرس، محمد حسن پور از گشایش نمایشگاه عکس مصطفی نوده با عنوان « رویای کودک » از ٢٨ آذر تا ٢ دی ماه جاری در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت خبر داد.

وی افزود: این نمایشگاه که به همت انجمن عکاسان رشت و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت برگزار می شود ، اولین نمایشگاه انفرادی این هنرمند جوان گیلانی می باشد . در این نمایشگاه  ٢٠ عکس با موضوع رویاهای یک کودک در ابعاد ٥٠ در ٧٠ به نمایش عمومی در می آید.

مصطفی نوده متولد سال ١٣٥٩ در شهرستان رودبار است. وی عکاسی را از سال ١٣٩٠ شروع کرده و از سال ١٣٩٥ در جشنواره های بین المللی شرکت داشته است. وی عضو انجمن عکاسان ایران ، عضو اصلی فدارسیون بین المللی فیاپ و عضو باشگاه عکاسان جوان است.

پذیرش ٣ عکس در جشنواره بین المللی بهترین عکس هنری کشور اکراین، ٢ عکس در نمایشگاه بزرگ CORSICA کشور صربستان و ٢ عکس در نمایشگاه بین المللی PSA Image Division Projected کشور آمریکا ، ٤ عکس در جشنواره بین المللی پرسپکتیو هند، ٦ عکس در جشنواره بین المللی DOBOJ SALON  کشور بوسنی و ٦ عکس در جشنواره بین المللی قرقیزستان از افتخارات این عکاس گیلانی در سال ٢٠١٦ است. این عکاس موفق به دریافت چندین مدال طلا ، روبان افتخار و جایزه ملی و بین المللی شده است.

علا‌قمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ٢٨ آذر تا ٢ دی از ٩ صبح تا ١٢ ظهر و  ١٦ تا ١٩:٣٠ عصر به نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت مراجعه نمایند.

شایان ذکر است آئین گشایش این نمایشگاه ساعت ١٧ عصر روز یکشنبه ٢٨ آذر ماه ٩٥ در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت برگزار می شود.

منبع:خبرگزاری برنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار