14073
۲۸ آذر ۱۳۹۵

برگزاری جشن شب یلدا با حضور 150 کودک کار و نیازمند در کرمانشاه

مسئول جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع) در کرمانشاه از برگزاری مراسم ویژه شب یلدا در این استان با حضور کودکان خانواده‌های نیازمند و تعدادی از کودکان کار کرمانشاهی خبر داد.

به گزارش کودک پرس، جعفر دانش‌پرور از اجرای طرح “یلدا در کوچه‌های فقر” همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه خبر داد و افزود: جشن شب یلدا با حضور 150 نفر از کودکان خانواده‌های نیازمند برگزار خواهد شد که 50 نفر از این کودکان، کودکان کار شناسایی شده در استان هستند.

دانش‌پرور ادامه داد: به کودکان کار علاوه بر دعوت‌نامه شرکت در مراسم، بسته‌های حاوی آجیل، میوه، شال، کلاه، دستکش و جوراب نیز داده‌ایم.

مسئول جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع) در کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای در اختیار نهادن بسته‌های موادغذایی به تعدادی از خانواده‌های  محروم استان در آستانه شب یلدا خبر داد و اظهار کرد: در این راستا 100 خانواده نیازمند استان شناسایی شده‌اند.

دانش‌پرور ارزش تقریبی  هریک از ‌بسته‌های مواد غذایی را حدود 70 هزار تومان و شامل موادغذایی مثل گوشت، روغن، برنج و… دانست و ادامه داد: در سالهای قبل بسته‌های مواد غذایی شامل میوه، آجیل و تنقلات هم بودند که امسال به دلیل نداشتن نقدینگی لازم امکان خرید این اقلام فراهم نشد.

مسئول جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع) در کرمانشاه در ادامه برگزاری طرح”آتش مهر” در یک ماه اخیر را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند در فصل سرما دانست و افزود: دراین  طرح به 10 خانواده نیازمندی که تاکنون بخاری نداشته‌اند، بخاری اهداء شد.

دانش‌پرور افزود: در قالب این طرح همچنین لباس گرم در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار