موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
1407
۲۶ مرداد ۱۳۹۵

11 بوستان معرفت ویژه کودکان و نوجوانان در زنجان برپا می شود

حجت‌الاسلام فیروزعلی خسروی: امسال چهار پایگاه در قالب هسته فرهنگی و 11پایگاه با عنوان بوستان معرفت ویژه در شهرستان زنجان دایر شده است.

به گزارش کودک پرس   حجت‌الاسلام فیروزعلی خسروی اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک دستگاه فرهنگی در مناسبت‌‎های مختلف برنامه‌های مربوط را اجرایی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طی ماه مبارک رمضان و همچنین دهه کرامت برنامه‌های بسیاری توسط این اداره برگزار و با استقبال خوبی نیز مواجه شد، اضافه کرد: از ماه گذشته نیز اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در شهرستان آغاز شده و با استقبال خوبی از سوی نوجوانان و جوانان مواجه شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به حضور بیش از یک هزار نفر برنامه‌های اوقات فراغت تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان بیان کرد: در این زمینه 15 پایگاه اوقات فراغت و بوستان معرفت در این شهرستان دایر شده است.

خسروی با اشاره به اینکه برنامه‌های تبلیغات اسلامی با محوریت مساجد و با همکاری روحانیون اجرایی می‌شود، گفت: پایگاه‌های اوقات فراغت شهرستان در قالب هسته‌های فرهنگی و بوستان معرفت دایر می‌شود.

وی هدف از برپایی بوستان‌های معرفت و هسته‌های فرهنگی را شکوفا شدن استعدادها و شناسایی توانایی‌های بالقوه کودکان، نوجوانان و جوانان اعلام کرد و افزود: امسال چهار پایگاه در قالب هسته فرهنگی و 11پایگاه با عنوان بوستان معرفت ویژه در شهرستان زنجان دایر شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: برنامه‌های تابستان امسال شامل برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی آموزش مسائل دینی، کاردستی اردوهای درون استانی، بازدیدهای فرهنگی و علمی، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، فراغت کلاس‌های آموزش احکام، آموزش روخوانی و روانخوانی، برگزاری گفتمان‌های دینی و … است.

منبع: فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار