موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
140450
۲۶ بهمن ۱۳۹۶

​کارگاه آموزش شعر کودک با حضور ناصر کشاورز

دومین دوره کارگاه آموزش شعر کودک با حضور ناصر کشاورز برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، دومین دوره کارگاه آموزش شعر کودک با حضور ناصر کشاورز از سوی موسسه هفت اقلیم برگزار می‌شود.

در این کارگاه مفاهیم و بنیان‌های شعر کودک ارائه می‌شود و از نفرات برتر این کارگاه جهت حضور در کارگاه تخصصی شعر کودک و نوجوان دعوت می‌شود.

 

ناصر کشاورز شعر کودک را با همکاری مجله‌ کیهان بچه‌ها شروع کرد و نخستین کتاب خود را با نام «من و مرغابی‌ها» در سال ۱۳۶۵ منتشر کرد. او افزون بر اینکه پرکارترین شاعر کودک است، بیشترین جایزه را نیز در این حوزه دریافت کرده که یکی از مهم‌ترین این جایزه‌ها، نشان ماه طلایی از جشنواره‌ بزرگ ادبیات کودک و نوجوان به عنوان یکی از شاعران برگزیده‌ ۲۰ سال اخیر است. همچنین جایزه‌ دوازدهمین جشنواره‌ کتاب کودک و نوجوان در بخش «شعر» برای کتاب «مداد کوتاه»، نشان «مداد پرنده»، نشان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، جایزه‌های متعدد از جشنواره‌های گوناگون، جایزه‌ مجله‌ «سلام بچه‌ها» و جایزه‌هایی از جشنواره‌ مطبوعات کودک و نوجوان، بخشی از جایزه‌هایی ثبت‌شده در کارنامه‌ هنری او است.

 

 

این کارگاه در ترم زمستان۹۶ و بهار۹۷ است که در قالب 10 جلسه‌ ویژه بزرگسالان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند به موسسه هفت اقلیم واقع در خیابان شریعتی،بالاتر از خیابان ملک، بعد از کشواد، پلاک 569 مراجعه کنند.

 

 

منبع: ایبنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار