140021
۲۴ بهمن ۱۳۹۶
پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو نوجوانان؛

۲ طلا، دو نقره و یک برنز سهم دختران تکواندو ایران در روز نخست

تکواندوکاران نوجوان ایران در بخش دختران ۲ مدال طلا، ۲ نقره و ۱ برنز را در پایان روز نخست مسابقات بین‌المللی ترکیه کسب کردند.

به گزارش کودک پرس ، پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو نوجوانان از صبح روز یک‌شنبه ۲۲ بهمن‌ به میزبانی ترکیه با حضور ۲۴۰۰ شرکت کننده آغاز شده است. این مسابقات در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان به مدت ۴ روز پیگیری می‌شود که تیم ملی ایران تنها در بخش نوجوانان پسران و دختران این مسابقات شرکت کرده است.

 

مبارزات نوجوانان پسر در یک روز برگزار شد و به پایان رسید اما، پیکارهای گروه دختران در پنج وزن نخست و در پنج وزن پایانی پیگیری می‌شود که به مدت دو روز پیگری خواهد شد و امروز (سه‌شنبه) ۲۴ بهمن آخرین روز این پیکارهاست.

 

نتایج تیم تکواندو نوجوانان دختر در روز نخست به قرار زیر است:

* مدال‌های طلا
۱) مهلا مومن‌زاده
۲) غزل سلطانی

* مدال‌های نقره
۱) مریم حاجی علیزاده
۲) نرگس میرنورالهی)

* مدال برنز
۱) مبینا کلی‌وند

 

* حذف شده‌ها
۱) زهرا علیزاده
۲) مریم ملکوتی‌خواه
۳) فاطمه جعفری

 

هم‌چنین هدایت این تیم را نیز فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی، نیلوفر صفریان، سیده زهرا حسینی، زهرا باباخانلو به عنوان مربی و لیلا سلیمی به عنوان مربی بدنساز برعهده دارند.

اما امروز سه شنبه و در آخرین روز مسابقات دختران تیم ملی ایران هفته نماینده دارد که، کوثر اساسه و مبینا شاکری در وزن ۵۵- کیلوگرم، کیمیا همتی و مهسا کیادلیری در وزن ۵۹- کیلوگرم، یلدا ولی‌نژاد در وزن ۶۳- کیلوگرم، آناهیتا توکلی در وزن ۶۸- کیلوگرم و یلدا رنجبر در وزن ۶۸+ کیلوگرم به عنوان آخرین نمایندگان ایران بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

 

 

منبع: ورزش بانوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار