139884
۲۴ بهمن ۱۳۹۶

گرگان میزبان نوجوان و جوانان تیم ملی وزنه‌برداری

رییس هیات وزنه‌برداری گلستان گفت: اردوی مشترک تیم‌های ملی وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشور به مدت ۲۷ روز در گرگان مرکز استان برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، آرش رضایانی اظهار کرد: این اردو از اول اسفند سال جاری آغاز و ورزشکاران تا 27 این ماه تمرینات خود را به منظور کسب آمادگی لازم برای حضور در رقابت های مختلف زیر نظر مربیان و کادر فنی برگزار می کنند.

وی تصریح کرد: هم اکنون اردوی تیم ملی وزنه برداری کشور در رده سنی نوجوانان در شهرستان علی آباد در حال برگزاری است و پس از رکوردگیری، اردوی آماده سازی در گرگان برگزار می شود.
رضایانی ادامه داد: تیم های ملی نوجوانان و جوانان خود را به منظور حضوری قوی در رقابت های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا آماده می کنند.

 

به گفته وی؛ اردوی تیم ملی جوانان اکنون در مشهد در حال برگزاری بوده و پس از رکوردگیری و مشخص شدن برترین ها، 10 تا 11 نفر به اردوی گرگان دعوت می شوند.

رییس هیات وزنه برداری گلستان با بیان اینکه در اردوی نوجوانان، وزنه برداری از استان وجود ندارد، اضافه کرد: اما در رده سنی جوانان 2 دعوت شده به اردو داریم که در کنار سایر ملی پوشان تمرین خواهند کرد.
وی تصریح کرد: تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران برای شرکت در مسابقات آسیایی ازبکستان در اردو حضور دارند.

به گفته وی؛ رقابت های ازبکستان از اول اردیبهشت ماه سال 97 و به مدت 10 روز برگزار می شود.

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار