139804
۲۳ بهمن ۱۳۹۶
در پانزدهمین دوره جشنواره قرآنی کودک و نوجوان برگزار شد؛

مسابقه نقاشی قرآن ویژه مدارس ابتدایی در ملایر

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر از برگزاری مسابقات نقاشی در مقطع پیش دبستانی و مقطع اول و دوم دبستان در حاشیه برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره قرآنی کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، ایرج یارمحمدی کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر بیان کرد: در حاشیه برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره قرآنی کودک و نوجوان، مسابقات نقاشی با مضامین قرآنی و دینی در مقطع پیش دبستانی و مقطع اول و دوم دبستان در محل حسینیه بیت الزهرا(سلام‌الله علیها) ملایر برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: پانزدهمین دوره جشنواره قرآنی کودک و نوجوان که امسال با مسئولیت مؤسسه قرآنی مهدی(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) خورشید ولایت از مؤسسات زیر نظر این اداره برگزار شد و در روز سوم کار خود را با برگزاری مسابقات نقاشی با مضامین قرآنی و دینی در مقطع پیش دبستانی و مقطع اول و دوم دبستان آغاز کرد.

یارمحمدی ادامه داد: در این برنامه بیش از ۸۲۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر در مقطع پیش دبستانی و مقطع اول و دوم دبستان در رشته مسابقات نقاشی با مضامین قرآنی و دینی به رقابت پرداختند.

 

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر به مسابقات حفظ و قرائت مقطع اول و دوم متوسطه در پانزدهمین دوره جشنواره قرآنی کودک و نوجوان اشاره و اظهار کرد: در روز چهارم این دوره از جشنواره قرآنی نوجوانان در رشته حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم ویژه مقطع اول متوسطه و حفظ جزء ۲۹ و ۳۰ قرآن کریم ویژه مقطع دوم متوسطه با هم رقابت کردند.

 

 

یارمحمدی گفت: در این برنامه بیش از ۸۴ نفر از دانش آموزان مقطع اول و دوم متوسطه در رشته حفظ جزء ۳۰ و جزء ۲۹ قرآن کریم و قرائت شرکت داشتند همچنین مسابقات خوشنویسی مفاهیم قرآن و هم خوانی نیز از سری مسابقات همخوانی قرآن و تواشیح مفاهیم جزء ۳۰قرآن کریم، مفاهیم نیم جزء پایانی جزء ۳۰ قرآن کریم و خوشنویسی سوره مبارکه قدر در مقطع متوسطه پانزدهمین دوره جشنواره قرآنی کودک ونوجوان در ملایر به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر برگزار شد.

وی یادآور شد: پانزدهمین دوره جشنواره قرآنی کودک و نوجوان، در روز پنجم کار خود را با برگزاری رشته مفاهیم نیم جزء پایانی جزء ۳۰ قرآن کریم ویژه مقطع اول متوسطه و مفاهیم جزء ۳۰قرآن کریم ویژه مقطع دوم متوسطه آغاز کرد و در ادامه مسابقه خوشنویسی سوره مبارکه قدر و مسابقات همخوانی قرآن و تواشیح برگزار شد.

یارمحمدی در پایان خاطرنشان کرد: در این برنامه نزدیک به ۱۰۰ نفر از دانش آموزان مقطع اول و دوم متوسطه به رقابت پرداختند و ۶ مقاله با مضامین قرآنی به این جشنواره ارسال شد.

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار