13964
۲۵ آذر ۱۳۹۵

برگزاری سه روزه نمایش و جنگ شادی جشنواره تئاتر کودک ونوجوان در اسدآباد

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد از برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک ونوجوان دراستان همدان خبرداد و گفت: بخشی از جشنواره بین المللی تئاتر استان در شهرستان اسدآباد برگزارخواهدشد.

به گزارش کودک پرس ،رضا قاسمی با اشاره به برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک ونوجوان از بیست و یکم تا بیست وهفتم آذر به مدت یک هفته افزود: اجرا و برگزاری تئاتر به مدت دو روز در صبح و بعدازظهر در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد و نیز جنگ شادی کودکان برنامه هایی است که به مناسبت جشنواره در شهرستان اسدآباد برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کودکان ونوجوانان و دانش آموزان گروه هدف برای برنامه های جشنواره خواهند بود خاطرنشان کرد: علاوه بر گروه هدف مورد نظر، علاقمندان به برنامه های کودک نیز می توانند در این برنامه ها شرکت کنند.

وی تصریح کرد: پیش بینی می شود در جشنواره امسال بیش از ١۵٠٠نفر از کودکان ونوجوانان ودانش آموزان  وعلاقمندان اسدآبادی حضور داشته و از برنامه های برگزاری شهرستان استقبال پررنگ وچشمگیری را چون سال گذشته داشته باشند.

قاسمی در ادامه از برگزاری همایش «استادسیدالرضا ابوالقاسمی» در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: همایش مفاخر اسدآبادی با نام همایش «استادسیدالرضا ابوالقاسمی» برای نخستین‌بار در این شهرستان برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: استاد ابوالقاسمی با ٧٣ سال سن، ادیب، شاعر، نویسنده و یکی از محققان و پژوهشگران اسدآبادی است که در مدارس و دانشگاه‌ها در حال تدریس است.

 

اسمی با اشاره به اینکه استاد ابوالقاسمی از نوادگان سیدجمال‌الدین اسدآبادی است، افزود: ابوالقاسمی تا کنون کتاب‌های بسیاری تألیف کرده که کتاب «آدراپانا در گذر زمان» یکی از معروف‌ترین کتاب‌های این محقق و پژوهشگر اسدآبادی در رابطه با تاریخ و فرهنگ شهرستان اسدآباد محسوب می شود.

وی اضافه کرد: به زودی زمان برگزاری بزرگداشت استاد ابوالقاسمی اعلام خواهد شد.

منبع :خبرگزاری ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار