موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
13960
۲۵ آذر ۱۳۹۵

کودکان اوز آوای وحدت سردادند

در سومین روز از هفته وحدت و در آستانه ولادت فرخنده پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص) کودکان کودکستان ها و مهدهای کودک اوز لارستان با شرکت در پیاده روی و سردادن شعار وحدت به استقبال میلاد پیامبر مهربانی و رحمت رفتند.

به گزارش کودک پرس کودکان شرکت کننده در این آیین که  از میدان شهرداری تا ورزشگاه شهدای اوز برگزار شد، شعار وحدت و همدلی سر دادند.
سرپرست نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش اوز هم در حاشیه این آیین اظهار کرد: حدود 100 کودک و نوآموز از کودکستان ها و مهدهای کودک اوز به همراه مادران و مربیانشان در این پیاده روی شرکت کردند.
فروغ هاشمی افزود: با توجه به اینکه شهر فرهنگی اوز نامزد پایتخت کتاب در ایران شده است، کودکان شرکت کننده در این مراسم از این موضوع حمایت و مردم را در ایام هفته وحدت به مطالعه کتاب تشویق کردند.
در این آیین که به همت انجمن طبیعت گردی تاگاره و با مشارکت نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره آموزش وپرورش، اداره ورزش و جوانان و نیروی انتظامی بخش اوز برگزار شد، به هر یک از کودکان یک جلد کتاب اهدا شد.
بخش اوز در 40 کیلومتری شمال غرب لار و 345 کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
در نظام جمهوری اسلامی در ابتکاری ماندگاراز معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) برای اینکه روایات مختلف در باره روز ولادت پیامبر مکرم اسلام به عامل وحدت بخشی میان مسلمانان تبدیل شود، از دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول را به عنوان هفته وحدت نامگذاری کردند و این هفته علاوه بر برگزار شدن جشن های میلاد خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی (ص) به نمادی از وحدت و همبستگی امت واحده اسلامی نیز تبدیل شده است.

منبع:خبرگزاری ایرنا 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار