139478
۲۱ بهمن ۱۳۹۶
همزمان با دهه فجر صورت گرفت؛

برگزاری جشن شکوفه‌های انقلاب در خلیل آباد+ تصاویر

به مناسبت دهه فجر انقلاب جشن شکوفه‌های انقلاب ویژه کودکان مهدهای کودک با حضور بیش از ۲۵۰ نفر از کودکان مهدهای کودک این شهر و مربیان در خلیل آباد برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، همزمان با دهه مبارک فجر پیش از ظهر امروز «جشن شکوفه های انقلاب» ویژه نونهالان مهدهای کودک خلیل آباد با حضور برخی از مسئولان و مربیان مهدهای کودک در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

حسین اسماعیلی ثانی در حاشیه برگزاری جشن انقلاب با حضور نونهالان مهدهای کودک شهرستان خلیل آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشن شکوفه های انقلاب به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور باشکوه مهدهای کودک برگزار شد.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه بچه های امروز، انقلاب را تجربه نکردند جشنی با هدف آشنایی نونهالان عزیز مهدکودک با آرمان های انقلاب اسلامی برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این مراسم که با مشارکت مهدهای کودک و امور مهدهای کودک بهزیستی برگزار شد در قالب اشعار انقلابی و موسیقی حماسی، رشادت های دلاور مردان فجر آفرین برای نونهالان به نمایش گذاشته شد.

 

رئیس بهزیستی خلیل آباد ایجاد شور و نشاط اجتماعی در کودکان، ترویج و آموزش ارزش‌های انقلابی را از دیگر اهداف برگزاری این مراسم برشمرد و تصریح کرد: جشن برای کودک بسیار تأثیرپذیرتر از دیگر روش های آموزشی است.

وی با بیان اینکه این برنامه از سمت کمیته کودک ستاد دهه فجر شهرستان خلیل آباد برنامه ریزی شده بود، اذعان کرد: کودکان با توجه به اینکه هنوز به مراحل رشد عقلی و فکری کاملی نرسیده اند، نمی توان آن‌ها با آرمان های انقلاب به‌صورت سخنرانی توجیه کرد ولی در قالب اشعار حماسی، نمایشنامه و موسیقی های شاد و فرح بخش می توان آن‌ها را با انقلاب اسلامی آشنا کرد.

 

اسماعیلی با تأکید بر اینکه تعداد 250 کودک به همراه مدیران و مربیان از مهدهای شهری در این برنامه حضور داشتند، عنوان کرد: برنامه های نقاشی، شعر، آذین بندی مهدهای کودک و شرکت در جشن های برگزار شده در محلات و روستاها هم جزئی از برنامه ها کمیته کودک ستاد دهه فجر در این ایام بوده است.

 

 

 

منبع: دانا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار