13936
۲۴ آذر ۱۳۹۵

افتتاح اولین سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستانهای کشور در دزفول

در آیینی سینمای کودک و نوجوان در مرکز شماره۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دزفول افتتاح شد. شهرستان دزفول اولین شهری است که پس از مراکز استانها، توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارنده ی سینمای کودک و نوجوان می شود.

به گزارش کودک پرس ،در آیینی سینمای کودک و نوجوان در مرکز شماره۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دزفول افتتاح شد.

شهرستان دزفول اولین شهری است که پس از مراکز استانها، توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارنده ی سینمای کودک و نوجوان می شود.

آیین افتتاحیه با بریدن روبان افتتاح با دستان یسنا دختر اولین شهید مدافع حرم شهرستان دزفول؛ امیر علی هویدی آغاز شد.

در ادامه پس از تلاوت قرآن مجید توسط یکی از نوگلان این کانون، سرود ملی نواخته شد و حاضرین را به احترام میهن اسلامیمان از جای خود بلند کرد.

سخنرانی غلامرضا شنبدی زاده، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در خصوص بیان اهداف افتتاح این سینما به صورت ویژه برای شهرستان دزفول با توجه به پتانسیل های فرهنگی و مقاومت در جنگ تحمیلی و نیز گلایه از پلمب مرکز شماره۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دزفول و ارائه ی گزارشی از پیگیری قانونی و حقوقی این مسئله بخش بعدی برنامه بود.

سخنران دوم برنامه فرمانده ی ناحیه ی مقاومت بسیج دزفول بود که ضمن بیان نقشه ی دشمن برای گسترش فساد و فلج نمودن “اندلسی” نسل آینده ساز جامعه، گسترش فعالیت های فرهنگی همچون افتتاح این سینما را راهکاری برای مقابله با جنگ نرم دشمن عنوان کرد.

پخش نماهنگی از فعالیتهای اخیر ۴مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دزفول میان برنامه ی پس از سخنرانی ها بود.

در ادامه یسنا علی هویدی و شاهد شاهین بنا با خواندن اشعاری فضای جلسه را گرمی ویژه ای بخشیدند.

همچنین مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خورستان و فرمانده ی ناحیه ی مقاومت بسیج دزفول به پاس جان فشانی اولین شهید مدافع حرم شهرستان دزفول، دخترش یسنا را مورد تقدیر قرار دادند.

پخش فیلم برای کودکان و نوجوانان حاضر در برنامه آخرین بخش سین برنامه بود.

مسئولین استانی و شهرستانی کانون پس از پایان برنامه و گپ و گفت دوستانه، عکس یادگاری گرفتند.

منبع :خبرگزاری دانا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار