13929
۲۴ آذر ۱۳۹۵

برگزاری جشن « من ۹ ساله شدم» در حرم حضرت معصومه(س)

مسئول واحد خواهران رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه سلام الله علیها از برگزاری جشن عبادت دختران دانش آموز با عنوان « من ۹ ساله شدم» در حرم کریمه اهل بیت(س) خبر داد.

به گزارش کودک پرس، فاطمه سادات طباطبایی با اعلام این خبر گفت: جشن عبادت دختران دانش آموز با عنوان « من 9 ساله شدم» در شبستان نجمه خاتون(س) حرم مطهر حضرت معصومه علیهاالسلام برگزار می شود.
مسئول واحد خواهران رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه(س) افزود: تاکنون در این مراسم700 نفر از دانش آموز دختر مدارس استان قم ثبت نام کرده اند و ثبت نام در این جشن تا 25 آذر ماه ادامه دارد.
فاطمه سادات طباطبایی با تاکید بر این که شیرین ترین لحظه برای انسان لحظه گفت و گو با معبود و رسیدن به تکلیف در برابر پروردگار ازلی است، گفت: رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه سلام الله علیها با برگزاری این مراسم می خواهد، لذت بندگی را در کام دختران تازه به تکلیف رسیده شیرین کند.
مسئول واحد خواهران رواق کودک و نوجوان آستان مقدس تصریح کرد: با برگزاری جشن عبادت برای دختران نوجوان اهمیت بندگی در برابر خداوند به خوبی برای آنها تبیین می شود.
فاطمه سادات طباطبایی افزود: برگزاری جشن عبادت در کنار سایر جشن های مرسوم، یاد و نام خدا را در زندگی انسان احیا می کند.
وی تصریح کرد: برگزاری جشن عبادت برای دختران نوجوان به آنها یادآوری می کند که به سنی رسیده اند که لیاقت گفت و گو با عالی ترین و برجسته ترین خالق کائنات را پیدا کرده اند و از این پس می تواند به صورت مستقیم و از طریق نماز با معبود خویش گفت و گو کنند.
مسئول واحد خواهران رواق کودک و نوجوان آستان مقدس با اشاره به اینکه علاقه مندان برای ثبت نام در این مراسم می توانند با شماره های 37175443و 37175583 تماس بگیرند، ادامه داد: این مراسم ابتدای دی ماه در شبستان نجمه خاتون(س) با اجرای آقای غزالی برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: به دانش آموزان شرکت کننده در این مراسم از سوی آستان حضرت معصومه سلام الله علیها هدایا و بسته های فرهنگی و یک لوح یاد بود اهدا خواهد شد.

منبع :خبرگزاری حوزه

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار