13923
۲۴ آذر ۱۳۹۵

اکران هشت نمایش صحنه ای در سومین روز جشنواره تئاتر کودک در همدان

براساس برنامه زمانبندی شده بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان روز چهارشنبه و در سومین روز از برگزاری این جشنواره، هشت نمایش صحنه ای و سه نمایش خیابانی در سومین روز جشنواره تئاتر کودک در همدان اکران می شود. .

به گزارش کودک پرس، نمایش رنگ رنگ نقاشی به کارگردانی بهرام دوست قرین در بخش مسابقه کودک در سالن اصلی آوینی اجرا می شود.
نمایش ژنرال ها اثری از امیر مشهدی عباس از تهران در سومین روز برگزاری جشنواره در پلاتوی تئاترشهر به نمایش در می آید.
تئاتر جعبه رویا به نویسندگی اوتاویا پرون در سالن اصلی بوعلی به روی صحنه می رود که کارگردانی این کار بر عهده فرانچسکو کورتز از ایتالیا است.
1+1 اثر مشترک ایران و ایتالیا از دیگر برنامه های جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان است که در پلاتوی بوعلی به کارگردانی امید نیاز و گوگلیلمو پاپا اجرا می شود.
***فقط اینجا اثری از گابریل مارچند از آفریقای جنوبی در پلاتوی عبادی از دیگر نمایش های سومین روز از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان است.
نمایش پسر نیل به کارگردانی ناصر آویژه در سالن فجر به روی صحنه می رود.
تئاتر مردم هیزم شکن کاری از فاطمه ابرارپایدار و ندار ابرارپایدار در سالن نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به اجرا درمی آید.
آرش کمانگیر به نویسندگی و کارگردانی مریم یعقوب لو نیز در سومین روز از بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در سه سانس در سالن مهدیه به روی صحنه می رود.
***’سورپرایز’ اثری از مهدی حبیبی، ‘چرا بارون نمیاد’ به کارگردانی مریم مهدی پور و ‘نگاه خط خطی’ اثری از رضا بهرامی نام سه نمایش خیابانی روز سوم جشنواره است که در محوطه مجتمع شهید آوینی برای علاقه مندان به این نمایش اجرا می شود.
بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور 50 گروه نمایشی و 160 اجرا از 22 تا 27 آذرماه در همدان برگزار می شود.
جشنواره امسال در 10 بخش مسابقه تئاتر کودک، مسابقه تئاتر نوجوان، مسابقه تئاتر خردسال، مسابقه نمایشنامه نویسی، تئاتر خیابانی، تئاتر ملل، بخش دانش آموزی، کارگاه های آموزشی و بخش ویژه صد سالگی تئاتر کودک برگزار می شود.
در این جشنواره آثاری هنری از هنرمندان عرصه تئاتر کودک و نوجوان کشورهای آلمان، ایتالیا، روسیه، آفریقای جنوبی، جمهوری چک، اسپانیا و کره جنوبی حضور دارند.

منبع : خبرگزاری ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار