موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/فرهنگ و رسانه
13904
۲۳ آذر ۱۳۹۵

نمایشگاه عکس و پوستر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان گشایش یافت

نمایشگاه عکس و پوستر به‌عنوان یکی از بخش‌های بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان آغاز به کار کرد.

به گزارش کودک پرس، نمایشگاه عکس و پوستر ۲۲ آذرماه به‌عنوان یکی از بخش‌های جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در نگارخانه زنگنه واقع در مجتمع شهید آوینی شهر همدان توسط «احترام برومند» و با نمایش ۴۷ اثر افتتاح شد.

دبیر بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: ویژگی نمایشگاه عکس و پوستر این است که پوستر سایر کشورها نیز به‌نمایش گذاشته شده است.

شهرام کرمی افزود: نکته جالب این است که در داوری آثار ایرانی و خارجی، کارهای ایرانی بیشتر کاندیدا شدند.

همچنین مدیر بخش عکس و پوستر جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: برای نخستین‌بار در فستیوال‌های برگزارشده در حوزه تئاتر، بخش پوستر و عکس به‌صورت بین‌المللی دیده شده است و در سال‌های آینده این بخش قوی‌تر برگزار می‌شود.

مهدی آشنا ادامه داد: در فراخوان داده‌شده از آلمان، آفریقای جنوبی، استرالیا، ایتالیا، کره جنوبی و لهستان در بخش پوستر آثاری ارسال شده است.

وی با اشاره به تعداد پوسترهای ارسالی به جشنواره، اظهار کرد: این بخش نوپاست و هنوز به‌روز نشده است. بنابراین حدود ١۰ تا ١٢ پوستر به جشنواره رسیده و پنج عدد به بخش نمایشگاهی راه یافتند، البته خوشبختانه گرافیست‌های قابلی در ایران داریم که در برابر گرافیست‌های خارجی حرفی برای گفتن دارند.

آشنا بیان کرد: حضور همین تعداد اثر خارجی در بخش نمایشگاهی، نشان‌دهنده نگاه مهمان‌نوازانه ایرانی به انتخاب آثار است.

بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از ٢٢ تا ٢٧ آذرماه در همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار