13885
۲۳ آذر ۱۳۹۵

در دومین روز از جشنواره؛ ٨ نمایش صحنه ای و ٣ تئاتر خیابانی اجرا می شود

در دومین روز از جشنواره؛ 8 نمایش صحنه ای و 3 تئاتر خیابانی اجرا می شود در دومین روز از بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ٨ نمایش صحنه ای و ٣ تئاتر خیابانی اجرا می شود به گزارش ستاد خبری بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، اجراهای روز دوم نیز در سه سانس ١٠، ١٥ و ١٧ همچون روز گذشته اجرا خواهند داشت اما سالن نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به سالن های روز دوم اضافه خواهد شد.

به گزارش کودک پرسدر سالن اصلی آوینی نمایش بچه های خاکستری به کارگردانی الهام چنانی از جزیره خارک و سرناد کاری از رضا روان در سالن تئاترشهر در بخش مسابقه نوجوان به روی صحنه می روند.

عمونوروز و ننه سرما به نویسندگی و کارگردانی جواد انصافی در سالن اصلی بوعلی، شجاعت یعنی چه؟ از شراره طیار در پلاتو بوعلی، اکسولا و خرگوش کاری از پدرواسپی سانچیز اثر مشترک استرالیا و آفریقای جنوبی در پلاتوی عبادی از جمله نمایش های دومین روز از جشنواره تئاتر کودک خواهد بود.

لاکی عجق وجق به کارگردانی آناهیتا غنی زاده در سالن فجر در رده سنی کودکان، یه روز دو فصل کاری از رامین کهن در بخش تئاتر خردسال در سالن نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی و روان گسیختگان به نویسندگی و کارگردانی امین نقی‌ئی در سالن مهدیه به روی صحنه می روند.

همچنین سه نمایش خیابانی به نام های جادوگرشهر زباله ها به کارگردانی میثم سرآبادانی، شما بگید از میلاد حسین زاده و عروسک های موزون اثری از الکساندر گراف کارگردان اهل روسیه در این روز در محوطه مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی اجرا می شوند.

گفتنی است بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، ٢٢ تا ٢٧ آذر ماه در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین برگزار می‌شود.

منبع:خبرگزاری فرهنگ و ارشاد همدان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار