138607
۱۷ بهمن ۱۳۹۶
به مناسبت دهه پر فروغ فجر؛

جشن بادبادکهای مهدهای کودک بهزیستی شیراز برگزار شد

جشن بادبادکها به مناسبت دهه پر فروغ فجر با همکاری اداره کل بهزیستی فارس و کانون توسعه و همیاری مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی شیراز با حضور مسوولین استانی در بوستان جنت برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، در این جشنواره مرتضی موسوی مدیر کل  بهزیستی فارس ضمن تبریک دهه پرفروغ فجر و یاد و نام امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب، بیان کرد: کودکان آینده سازان و عزیزان جامعه ما هستند که در سن حساس یادگیری و رشد هستند و شکل گیری شخصیت از تولد تا ۸ سالگی آنها، در دست اولیا ومربیان مهدهای کودک است و علاوه بر اولیا، مسئولین مهدها نیز باید بتوانند اهداف و آرمانهای انقلاب و تمام ارزشها و مهارتهای دینی، فرهنگی، اجتماعی و فردی را به کودکان بیاموزند و در دیدگاه آنها نهادینه کنند.

 

وی همچنین به اولیا ومربیان مهدکودک توصیه کرد که ضمن بیان مسایل وآگاهی دادن کودکان به مشکلات، شادی و نشاط و روحیه امیدواری را با حفظ مسایل مذهبی، فرهنگی و انقلابی جهت داشتن نسل های موفق در آینده  ترویج کنند.

مدیرکل بهزیستی فارس همچنین مشارکت اجتماعی را در تمام سطوح زندگی  جهت تربیت هرچه بهتر کودکان برای رسیدن به حدعالی امید به زندگی در ایشان تاکید کرد.

منبع: مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار