138115
۱۵ بهمن ۱۳۹۶
معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری بجنورد:

پارک مادر و کودک در بجنورد با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری بجنورد گفت: برای احداث پارک مادر و کودک در بجنورد ۲۰۰ میلیون تومان در بخش عمرانی و ۳۰۰ میلیون تومان در بخش تجهیزات هزینه شده است.

به گزارش کودک پرس ، مجتبی پارسا پور، معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری بجنورد اظهار کرد: اولین پارک مادر و کودک در بجنورد در ایام الله دهه فجر انقلاب افتتاح می شود.

وی ادامه داد: این پارک در ضلع شمالی فرهنگ سرای شهروند، زمینی به مساحت 3300 متر مربع را به خود اختصاص داده است.

پارسا پور خاطر نشان کرد: صخره نوردی، آلاچیق، شطرنج، فضای سبز و پازل از جمله بازی های تعبیه شده در این مکان است که کودک و مادر به راحتی بتوانند با هم بازی کنند.

وی بیان داشت: پارک مادر و کودک محصور و سرپوشیده نیست، هدف این بود که کودک به همراه سایر اعضای خانواده هم بتواند در این مکان حضور پیدا کند.

پارسا پور یادآور شد: کلید افتتاح این مکان از سال 95 خورده شد، کار مدتی متوقف شد، مجدد طی یک و ماه نیم گذشته به صورت فشرده و در قالب 8 گروه کار به اتمام رسید.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری بجنورد گفت: برای احداث پارک  مادر و کودک در بجنورد 200 میلیون تومان در بخش عمرانی و 300 میلیون تومان در بخش تجهیزات هزینه شده است.

وی در انتها افزود: شهر دوستدار کودک چند وقتی است که در کشور در حال برگزاری است و یکی از شاخصه های اصلی ایجاد این مکان برای مادر و کودک در واقع مناسب سازی فضا برای کودک و نزدیکی به مولفه های شهر دوستدار کودک است.

منبع: دانا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار