138051
۱۵ بهمن ۱۳۹۶

راهیابی قاری نوجوان کاشانی به مرحله نهایی مسابقات «شوق تلاوت»

با برگزاری مرحله نیمه نهایی سومین دوره مسابقات «شوق تلاوت» در جزیره قشم، محمدحسین ابن علی، قاری نوجوان از مؤسسه امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) کاشان به مرحله نهایی این مسابقات که در کربلای معلی برگزار می‌شود، راه یافت.

به گزارش کودک پرس ، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن‌زاده، مدیرعامل مؤسسه امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) گفت: مرحله نیمه نهایی با حضور ۷۶ نخبه قرآنی از ۱۱ استان در جزیره قشم برگزار شد که برترین‌های آن در اسفند‌ماه سال جاری ضمن تشرف به کربلای معلی به رقابت نهایی می‌پردازند.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد انگیزه و رقابت سالم بین قاریان نوجوان قرآنی دانست و افزود: جهت ارائه آموزش و بیان نکات فنی، چهار قاری ممتاز در سبک‌های شحات انور، مصطفی اسماعیل، منشاوی و عبدالباسط در کنار شرکت کنندگان حضور داشتند.

مدیرعامل مؤسسه امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) ضمن اشاره به رتبه قاریان شهرستان کاشان در دو سبک مصطفی اسماعیل و عبدالباسط، عنوان کرد: محمدحسین ابن علی، مهدی محمدزاده و مهدی شیخ‌زاده به ترتیب جایگاه سوم، هفتم و هشتم را در سبک مصطفی اسماعیل کسب کردند.

وی با بیان اینکه محمد حسین ابن علی موفق به حضور در مرحله نهایی مسابقات «شوق تلاوت» در کربلا شد، افزود: در سبک استاد عبدالباسط نیز محمد قنایی به اخذ رتبه پنجم نائل شد.

حسن‌زاده عنوان کرد: این مسابقات در بین قاریان «طرح ملی تلاوت» در سه مرحله مقدماتی با حضور یک هزار و ۲۰۰ نفر و نیمه نهایی با حضور ۷۶ نفر انجام گرفت که مرحله نهایی نیز با شرکت ۲۰ نفر در اسفندماه به پایان خواهد رسید.

یادآور می‌شود، مسابقات شوق تلاوت ویژه نوجوانان ۸ تا ۱۴ سال توسط ستاد طرح ملی تلاوت و مؤسسه قرآنی صراط برگزار می‌شود که مؤسسه امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) کاشان مجری برگزاری این طرح ملی در استان اصفهان است.

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار