138035
۱۵ بهمن ۱۳۹۶
رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ فجر سمنان:

۱۰۰ برنامه ویژه کودکان و نوجوانان در استان سمنان اجرا می‌شود

رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ فجر استان سمنان از اجرایی شدن ۱۰۰برنامه ویژه کودک و نوجوان طی دهه فجر خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در ۲۴ مرکز فرهنگی برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، مهدی جمال در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل دفتر خود، بابیان اینکه برنامه‌های متنوع در ۲۴ مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار سرتاسر استان سمنان برگزار خواهند شد، ابراز داشت: ۱۰۰ برنامه ویژه دهه فجر با حمایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان طی دهه فجر اجرا می‌شود.

وی بابیان اینکه تاکنون ۹ کتاب کودک و نوجوان در استان سمنان تدوین و منتشرشده است، افزود: کانون پرورش فکری کودکان در دهه فجر رونمایی از چهار جلد کتاب با موضوعات دفاع مقدس و ادبیات پایداری در دستور کار دارد.

رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر استان سمنان بابیان اینکه زبان هنر در قالب برنامه‌های متنوع می‌تواند پیام انقلاب را به بهترین نحو ممکن به نسل چهارم منتقل کند، ابراز داشت: برپایی نمایشگاه‌های عکاسی، نمایشگاه محصولات فرهنگی، خوشنویسی، قصه‌گویی، کتابخوانی، نمایش فیلم و کاردستی و نشست‌های تخصص طی ایام دهه فجر برای کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی‌شده است.

جمال بابیان اینکه در دورترین روستاهای محروم استان سمنان نیز خدمات کانون ارائه می‌شود، افزود: از مجموع ۴۲ هزار و ۸۵۱ نفر عضو کانون در سرتاسر استان ۱۳ هزار و هشت‌صد و هفتاد نفر اعضا از روستاها هستند که نشان می‌دهد خدمات کانون در مناطق کمتر توسعه‌یافته نیز نفوذ کرده است.

وی بابیان اینکه ۲۷۶ هزار عنوان کتاب در کتابخانه‌های مختلف کانون پرورش فکری استان سمنان در دسترس کودکان و نوجوانان قرار دارد، ابراز داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۲هزار جلد از کتابخانه‌های کانون به امانت برده شده است که نشان می‌دهد کودکان از کتب عمومی و تخصصی استقبال خوبی دارند.

منبع: مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار