138016
۱۵ بهمن ۱۳۹۶
به همت بنیاد فرهنگی رضوی؛

نشست توجیهی «خادم‌یاران نوجوان» ویژه فرزندان خدام آستان قدس رضوی برگزار شد

به همت بنیاد فرهنگی رضوی، نشست توجیهی خادم‌یاران نوجوان، ویژه فرزندان خدام و کارکنان آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، در این همایش که با حضور بیش از 370 دانش‌آموز برگزار شد، مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی با اشاره به انواع خدمات و پست‌های خدمتی در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: در حرم امام رضا(علیه‌السلام) بیش از 30 هزار خادم در کشیک‌های مختلف خدمتی به زائران و مجاوران، خدمت‌رسانی می‌کنند.

محمد توکلی افزود: در راستای تحقق تاکیدات مقام عظمای تولیت و دیگر مسئولین آستان قدس رضوی بر تکریم زائران حرم امن رضوی، مدیریت و رسیدگی به امور این خادمان برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به عاشقان اهل بیت علیهم‌السلام، بر عهده مدیریت امور خدمه می‌باشد.

وی با بیان اینکه اتخاذ تدابیر لازم در خصوص تسهیل تردد زائران با شرایط جسمانی و سنی متفاوت به حرم و بخش‌های مختلف زیارتی و خدماتی اماکن متبرکه و رسیدگی به امور خدام از وظایف مدیریت امور خدمه است، اذعان کرد: این اداره به دلیل ارادت قلبی زائران به خادمان حضرت و نیز انتظارات خاصی که وجود دارد، سعی کرده است در برنامه‌ریزی و خدمت‌رسانی به زائران تمام تلاش خود را به کار بندد.

در ادامه این جلسه، دانش‌آموزان برای آشنایی بیشتر در کارگاه‌های تخصصی شرکت کردند و آموزش‌های لازم در رابطه با حرم شناسی و پست‌های خدمتی را فرا گرفتند.

گفتنی است؛ تاکنون 1800 دانش‌آموز در طرح خادم‌یاران نوجوان ثبت نام کرده‌اند که شامل فرزندان خدام و کارکنان آستان قدس رضوی و دانش‌آموزان مدارس امام رضا(علیه‌السلام) می‌شوند.

 

 

منبع: آستان نیوز

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار