137891
۱۴ بهمن ۱۳۹۶

شرکت بیش از ۵۰۰ کودک و نوجوان در جشنواره قرآنی بشرویه

جشنواره بزرگ قرآنی با حضور بیش از ۵۰۰ کودک و نوجوان شهرستان بشرویه برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، روز گذشته ۱۳ بهمن‌ماه، جشنواره بزرگ قرآنی کودک و نوجوان ویژه ایام الله دهه فجر از سوی اداره تیلیغات اسلامی شهرستان بشرویه در مسجد موسی بن جعفر(علیه‌السلام) بشرویه برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین رضا بهشتی‌فر، مسئول اداره تبلیغات اسلامی بشرویه در این مراسم  اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در رده‌های سنی مختلف از خردسال تا نوجوان و جوان در این دوره از مسابقات به رقابت پرداختند.

وی افزود: این جشنواره قرآنی با هدف آشنایی و ترغیب هر چه بیشتر فرزندان به قرائت قرآن و مانوس شدن با آیات کلام الله مجید برگزار شد که مورد استقبال بسیار خوبی قرار گرفت.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی بشرویه بیان کرد: شرکت کنندگان در رشته‌های حفظ، ترتیل، قرائت، مفاهیم و نقاشی به رقابت پرداختند.

حجت‌الاسلام والمسملین  محمد شمس الدین، امام جمعه شهرستان بشرویه نیز در این مراسم با تاکید بر حفظ ارزش‌های اسلامی و آشنایی کودکان و نوجوانان با مفاهیم قرآنی، تصریح کرد: خانواده‌ها کودکان خود را از همان دوران خردسالی برای آموزش قرآنی آماده کنند.

 

وی با اشاره به اهمیت مردم به حوزه‌های علمیه، افزود: پیشینه شهرستان بشرویه گواه بر داشتن مردمانی با ایمان و عالم دینی بوده است و مدرسه علمیه‌ای با قدمت کهن و ارزشمند فعالیت داشته است که امروز نیز باید تلاش شود همچون گذشته در راستای تربیت فرزندانی طلبه تلاش کنیم.

امام جمعه شهرستان بشرویه یادآور شد: مدرسه علمیه بشرویه در حال حاضر ۷۰ خواهر طلبه و ۵۰ بردار طلبه را آموزش می‌دهد و سطح علمی آن در بین سه استان بزرگ خراسان در ردیف برترین‌ها قرار دارد اما نیاز است تا با کمک مردم و مسئولان پروژه ناتمام آن به اتمام برسد.

 

گفتنی است؛ در این جشنواره، کودکان و نوجوانان در رده‌های سنی مختلف سنی  به رقابت پرداختند.

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار