137831
۱۴ بهمن ۱۳۹۶
در قزوین؛

برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی به مناسبت دهه فجر

مژده اروجی رییس کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر قزوین از برگزاری جشنواره ‘بازی‌ها و بازی‌های بومی و محلی’ همزمان با ایام سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ۹ مرکز ثابت کانون پرورشی کودک و نوجوان استان قزوین خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، مژده اروجی افزود: در این ایام همچنین برنامه های مختلف دیگری نیز پیش بینی شده که دیدار با خانواده های شهدای انقلاب در منزل و دعوت به مرکز و بیان خاطره برای اعضا، برگزاری چهارمین جشن بزرگ بچه های آفتاب در شهرستان آبیک و اجرای سرود همگانی سرفراز باشی میهن من توسط دانش آموزان، اجرای نمایش در آوج و الوند از جمله آنها است.

وی اضافه کرد: همچنین برگزاری مسابقات ورزشی ویژه برادران، ایستگاه نقاشی در مسیر راهپیمایی ویژه کودکان به همراه رونمایی از کتاب بوسه برخاک با همکاری بنیاد شهید از دیگر برنامه های این کمیته به مناسبت دهه مبارک فجر است.

اروجی در ادامه از برگزاری چند نمایشگاه از جمله نمایشگاه کتاب های انقلابی ویژه کودکان و نوجوانان، نمایشگاه دست سازه های اعضا، نمایشگاه عکس های شهدای انقلاب و عکس های انقلابی در مجتمع و نمایشگاه آثار نقاشی شکرآباد به مناسبت دهه مبارک فجر توسط کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان قزوین خبر داد.

وی همچنین گفت: در این ایام کارگاه‌های نشریه نگاری و کارگاه های هنری و ادبی در رشته‌های نقاشی،خوشنویسی،شعر و داستان و متن ادبی با موضوع انقلاب اسلامی و نمایشگاهی از آثار اعضا برگزار می شود و از مدارس تقاضا شده است دانش آموزان را در ویژه برنامه های فرهنگی شامل معرفی شخصیت های انقلابی، وقایع و روز شمار انقلاب و قصه گویی از زندگینامه امام راحل و شهدا شرکت دهند.

ستاد بزرگداشت دهه فجر دارای 20 کمیته است که مسئولیت کمیته کودک و نوجوان آن برعهده کانون پرورش فکری کودک و نوجوان است.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار