137821
۱۴ بهمن ۱۳۹۶
مدیر مرکز آفرینش‌های هنری مسجد مقدس جمکران؛

پیش‌بینی ۴۰ ویژه برنامه برای دهه فجر/ تدارک خاص برای زائران کودک و نوجوان

مدیر مرکز آفرینش‌های هنری مسجد مقدس جمکران گفت: معاونت فرهنگی مسجد، برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر حدود ۴۰ برنامه متنوع را پیش‌بینی کرده است که همزمان با ۱۲ بهمن آغاز می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، قاسم صدری، مدیر مرکز آفرینش های هنری مسجد مقدس جمکران در گفت وگو با خبرنگار مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان با اشاره به برنامه های این مسجد مقدس برای ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: معاونت فرهنگی مسجد جمکران برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر نزدیک به 40 برنامه متنوع را پیش بینی کرده است که همزمان با آغاز این دهه اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه ها با رویکرد انقلابی و با هدف ترویج روحیه انقلابی گری برگزار می شود، تصریح کرد: در این راستا روز سه شنبه، 17 بهمن ماه همایش «ایستاده به انتظار» ویژه دانشجویان و با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار می شود.

مدیر مرکز آفرینش های هنری مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه پیش بینی شده است در ایام الله دهه فجر، نواهای انقلابی از بلندگوهای صحن اصلی، متناسب با حال و هوای مسجد جمکران پخش شود، گفت: این نواها برگرفته از سرودهای ابتدای انقلاب است تا خاطرات آن دوران را برای زائران و عاشقان امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) تداعی کند.

 

وی با اشاره به اینکه دو ویژه برنامه در این ایام برای کودکان برگزار می شود، افزود: برنامه اول در قالب راهپیمایی نمادین کودکان است که پرچم در دست گرفته و به شعارهای انقلابی را سر می دهند تا هم برای راهپیمایی عظیم 22 بهمن آماده شوند و هم شعائر انقلاب را ترویج کنند.

صدری اضافه کرد: دومین ویژه برنامه برای کودکان، «گلباران ورود نمادین حضرت امام خمینی(ره) به کشور» است که در زمان سالروز ورود ایشان به کشور یعنی ۱۲ بهمن انجام می شود تا نسل آینده نیز با این حقایق ارزشی ملی آشنا شوند.

مدیر مرکز آفرینش های هنری مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه دارالقرآن مسجد مقدس جمکران، کرسی های مختلف تلاوت قرآن را در این ایام برگزار می کند، گفت: این کرسی ها با هدف اهدای ثواب تلاوت ها به روح امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه مرکز آفرینش های هنری مسجد مقدس جمکران محتوا و اینفوگرافیک هایی را با موضوع «مهدویت و انقلاب اسلامی» آماده کرده است، ابراز کرد: پرده خوانی وقایع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، همخوانی گروه سرودهای انقلابی از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای ایم الله دهه فجر انقلبا اسلامی است.

صدری ادامه داد: ویژه برنامه «جوانه های انتظار» به عنوان آیندگان انتظار در ایام الله دهه فجر برای نوجوانان برگزار می شود که در قالب جنگ‌های ویژه این گروه سنی است.

مدیر مرکز آفرینش های هنری مسجد مقدس جمکران گفت: نشست فرهنگی ویژه خواهران به نام زنان منتظر و رسالت انقلابی نیز در قالب اردوها و کاروان‌های خواهر مسجد مقدس جمکران از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه تبلیغات محیطی مناسب با دهه فجر نیز برای این ایام در مسجد نصب می شود، خاطرنشان کرد: در شب 22 بهمن نیز از بلندگوهای مسجد مقدس جمکران همنوا با تمام مردم ایران گلبانگ «الله اکبر» سر داده می شود.

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار