137741
۱۲ بهمن ۱۳۹۶

برنامه‌های تدوین‌شده بهزیستی استان بوشهر به ‌مناسبت دهه فجر

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با گرامیداشت پیروزی انقلاب در مهدهای کودک، مراکز سالمندی و ادارات بهزیستی استان، مسابقات فرهنگی ویژه خانواده بهزیستی و بازدید از خانواده مددجویان زیرپوشش بهزیستی ازجمله این برنامه‌هاست.

به گزارش کودک پرس ، علی پولادی ریشهری در نشست با خبرنگاران در بوشهر با تبریک ایام الله دهه فجر نواختن زنگ انقلاب در مهدهای کودک را ازجمله برنامه‌های تدوین‌شده به ‌مناسبت دهه فجر دانست و اظهار داشت: گرامیداشت پیروزی انقلاب در مهدهای کودک، مراکز سالمندی و ادارات بهزیستی استان، مسابقات فرهنگی ویژه خانواده بهزیستی و بازدید از خانواده مددجویان زیرپوشش بهزیستی ازجمله این برنامه‌هاست.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از افتتاح و تحویل 50 واحد مسکن مددجویان و معلولان بهزیستی این استان در دهه فجر خبر داد.

وی بیان کرد: از این واحدها 41 واحد در دشتستان، یک واحد در تنگستان، سه واحد در شهرستان بوشهر، یک واحد در تنگستان، و مابقی در گناوه قرار دارند.

 

پولادی ریشهری، افتتاح مرکز سالمندان شهرستان کنگان و مرکز شبانه روزی پسران 6 تا 12 سال شهرستان بوشهر را از جمله برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر بهزیستی استان دانست.

وی با تاکید بر توجه به اشتغال معلولان و افراد زیرپوشش اظهار کرد:توانمند سازی مهارتی نیروی انسانی و نهضت مهارت آموزی با توجه به نیاز جامعه و نیاز بازار کار اگر به درستی انجام شود می‌تواند بسیاری از مشکلات در جامعه در سطح اشتغال را گره گشایی کند.

 

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با تاکید بر سیاست اقتصاد مقاومتی بر اساس برنامه‌های اشتغال‌زایی بیان کرد: مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال نقش مهمی در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در راستای مطالبه و منویات رهبر معظم انقلاب است.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار