137728
۱۲ بهمن ۱۳۹۶

نمایشگاه دست‌سازه‌های اعضا کانون خوزستان در اهواز افتتاح شد

فعالیت‌های کمیته کودک و نوجوانان دهه فجر خوزستان با افتتاح نمایشگاه دست‌سازه‌های اعضا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان «از خلاقیت تا کارآفرینی» در اهواز آغاز شد.

به گزارش کودک پرس ، غلامرضا شنبدی، مدیرکل کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، با بیان این مطلب گفت: نمایشگاه آثار کاردستی بومی و محلی کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون پرورش فکری 30 شهر استان خوزستان به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مجتمع فرهنگی هنری کانون شهرستان اهواز افتتاح شد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه که تا پایان بهمن‌ همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 14 بعدازظهر پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود، افزود: 560 اثر دست سازه کودکان و نوجوانان خوزستانی عضو کانون پرورش فکری با موضوع‌های بومی و محلی به معرض نمایش گذاشته شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با عنوان «از خلاقیت تا کارآفرینی»، در راستای تحقق شعار سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» برپا شده، اضافه کرد: پرورش روحیه تفکر کارآفرینی در کودکان و نوجوانان، تقویت روحیه نوآوری، شکوفایی استعدادها و توانمندی‌های اعضا و حفظ و اشاعه کاردستی‌ها و صنایع بومی محلی از جمله اهداف اجرای این رویداد فرهنگی است.

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار