137714
۱۲ بهمن ۱۳۹۶

آغاز دوره تربیت مربی قرآنی در کاشان

دوره تربیت مربی پیشرفته کودک توسط مؤسسه امیرالمومنین(علیه‌السلام) با حضور ۱۰۰ نفر از بانوان کاشانی از سه‌شنبه ۱۰ بهمن ماه آغاز شد.

به گزارش کودک پرس ، حجت‌الاسلام حسن‌زاده، مدیر مؤسسه امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) با بیان این‌که این دوره در قالب چند کارگاه آموزشی برگزار می‌شود، افزود: این کارگاه‌ها موضوعاتی نظیر آموزش مهارت‌های خودآگاهی، همدلی، ارتباط بین فردی، ارتباط مؤثر، کاهش هیجانات منفی، کودک نقاد، مدیریت استرس، حل مسئله، خلاقیت و تصمیم‌گیری را شامل می‌شود.
مدیرعامل موسسه امیرالمومنین(علیه‌السلام) تصریح کرد: ایجاد زمینه آشنایی و نحوه برقراری ارتباط کودکان با دیگران با استفاده ازمعانی قرآن و مفاهیم دینی، هدف کلی برگزاری این دوره محسوب می‌شود.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه این کارگاه به مدت چهار روز از سه‌شنبه، ۱۰ بهمن ماه آغاز و تا سیزدهم همین ماه ادامه دارد، افزود: تربیت مربیان قرآنی ویژه کودکان و آشنایی آنان با مهارت‌های مختلف آموزش قرآن، ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه آموزش‌های قرآنی به کودکان، استفاده از شیوه‌های غیر مستقیم و عملی در ارائه و انتقال مفاهیم قرآنی، ارتقای سطح دانش و مهارت مربیان در انتقال مفاهیم آموزشی و تربیتی قرآن به کودکان از جمله اهداف جزئی اجرای این دوره است.

وی آشنایی مربیان در زمینه برخورد با مشکلات رفتاری کودکان براساس آموزه‌های دینی و آشنایی با مطالب و آموزش‌های نوین و ابتکاری در زمینه فرزندپروری مثبت را ازجمله دیگر اهداف جزئی برشمرد وعنوان کرد: زمان کل برگزاری این دوره ۲۴ ساعت تعیین شده است که پس از اتمام دوره به شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه اهدا می‌شود.

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار