137536
۱۱ بهمن ۱۳۹۶
مدیرکل کمیته امداد گیلان مطرح کرد:

دو هزار کودک یتیم گیلانی منتظر حمایت نیکوکاران هستند

مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: درحال حاضر از ۷ هزار فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد گیلان، دو هزار نفر چشم انتظار حمایت نیکوکاران هستند.

به گزارش کودک پرس ، مدیرکل‌کمیته امداد گیلان در نشست مشترک با رئیس دانشگاه آزاد استان گیلان با بیان اینکه پنج هزار یتیم تحت حمایت این نهاد در گیلان هستند، گفت: درحال حاضر از هفت هزار فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد گیلان دو هزار نفر چشم انتظار حمایت نیکوکاران هستند .

وی درباره طرح محسنین و حمایت از فرزندان محسنین افزود : طرح محسنین مربوط به کودکانی است که به دلیل بیماری یا از کار افتادگی پدر و یا جدایی پدر و مادر از یکدیگر ، سرپرستی آنان توسط مادر انجام می شودوتشخیص نیازمند بودن این خانواده ها هم به عهده کارشناسان کمیته امداد است .

محمدی با بیان اینکه اکرام ایتام طرحی انسان دوستانه برای یاری و حمایت از کودکان بی سرپرست و یکی از موفق ترین طرح های کمیته امداد است ، ادامه داد : در طرح اکرام ایتام، حامی با تقبل حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند یتیم، ماهیانه حداقل 30 هزار تومان به حساب یتیم تحت حمایت واریز می کند که در برخی موارد حامی بیشتر از این مبلغ را هم می پردازد.

 

مدیرکل کمیته امداد گیلان بابیان اینکه درحال حاضر 700 نفر از دانشجویان و اساتید دانشگاه ها حامی ایتام تحت حمایت استان هستند، تصریح کرد: حامیان می‌توانند به صورت حقیقی و یا حقوقی به ایتام و محسنین کمک کنند به این صورت که هر سازمان یا نهاد به‌صورت گروهی حامی می‌شوند و ماهیانه مبلغی را جمع‌آوری و به‌حساب ایتام و محسنین واریز می‌کنند.

 

محمدی با قدردانی از کمک‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برای جذب حامی برای ایتام و محسنین ، افزود : با توجه به ظرفیت بالای دانشگاه می توانیم برای جذب حامی بیشتر برای نیازمندان از جامعه دانشجویی و همچنین فعالیت های پژوهشی این دانشگاه بهره بگیریم.

 

 

منبع: ایلنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار