13700
۲۰ آذر ۱۳۹۵

بهره برداری از نخستین پارک کودکان معلول در بجنورد

معاون فنی و عمرانی شهرداری بجنورد از پیشرفت ۵۵ درصدی احداث نخستین پارک کودک و کودکان معلول خبر داد و گفت: این پارک در محل فرهنگسرای شهروند در حال احداث است، هم‌اکنون از پیشرفت قابل قبولی برخوردار است.

به گزارش کودک پرس  ، علی کشمیری اظهار داشت: پیش‌تر اعلام‌شده بود این پارک برای استفاده از کودکان معلول طراحی‌شده است، اما این مهم یکی از اولویت‌های تأمین‌شده در کاربری پارک است و سعی شده تا امکانات متعددی در فضای پارکی ایجاد کنیم که همه کودکان امکان استفاده از این فضا را در کنار خانواده‌های خود داشته باشند.

کشمیری تصریح کرد: در طراحی پارک، هیچ‌گونه تفکیکی در استفاده برای معلولین قائل نشده‌ایم و می‌خواهیم این عزیزان در کنار دیگران و در جامعه حضورداشته باشند، گفت: هم‌اکنون در طراحی معابر دسترسی پارک، و زاویه ساخت سکوها برای نصب وسایل تمامی استانداردهای لازم برای کودکان معلول لحاظ شده است.

این مسئول بابیان اینکه اعتبار ساخت این پارک 600میلیون ریال در نظر گرفته است افزود: خرید مبلمان ویژه معلولین نیز مستلزم اعمال تمهیداتی است و در حال حاضر با چند شرکت تخصصی در حال رایزنی هستیم تا با حداکثر ایمنی و طراحی زیبا بلافاصله پس از اتمام کار عمرانی، نصب تجهیزات نیز در پارک به انجام برسد.

کشمیری تأکید کرد: سعی خواهیم داشت تا پایان سال این پارک را به بهره‌برداری برسانیم و از تمامی ظرفیت‌های موجود برای اجرای این تعهد به شهروندان استفاده خواهیم کرد.

 

 

 

منبع:     خبرگزای تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار