13694
۱۸ آذر ۱۳۹۵

نجات شگفتی‌ساز کودک 7 ساله 3 کیلویی!

کودک یتیم بلغارستانی که از سوء تغذیه رنج می بُرد، با حمایت یک زوج آمریکایی سلامت خود را بدست آورد.
به گزارش کودک پرس  , یک شهروند آمریکایی سال گذشته مسافت زیادی را طی کرد تا “رایان”، پسر 7 ساله بلغارستانی را که از سوء تغذیه شدید رنج می برد، به فرزندی قبول کند. پس از انتشار تصاویری دلخراش از این کودک بیمار در فیسبوک که اسکلت بدن وی به کلی مشخص بود، پریسیلا مورس تصمیم گرفت این پسربچه را نجات دهد.
زمانی که خانم مورس به یتیم خانه ای در بلغارستان رفت تا این کودک را به فرزندی بپذیرد، وزن او فقط 7 پوند (3 کیلوگرم) و در آستانه مرگ بود. اما رایان با گذشت حدود یک سال از زندگی در کنار خانواده جدیدش در تنسی، یکی از ایالت های جنوبی آمریکا، دوباره توانست سلامت خود را بدست آورد و شروع به صحبت کند. وزن او هم اکنون به 23 پوند (10 کیلوگرم) افزایش یافته است.
تصاویری که در ماه جاری میلادی از رایان منتشر شد نشان داد وی دیگر شبیه یک کودک با بیماری سوء تغذیه نیست. در این تصاویر، استخوان های رایان دیگر از زیر پوست مشخص نیست و او همانند یک کودک سالم و شاد لبخند بر لب دارد.
خانم مورس در گفتگو با دیلی میل اعلام کرد: نخستین بار در ژوئن سال 2014 (خرداد 93) عکس رایان را در فیسبوک دیدم. من و شوهرم دیوید به سرعت تصمیم گرفتیم او را به فرزندی قبول کنیم.
این زوج دو فرزند بیولوژیک دارند. آنها همچنین در سال 2012 یک دختر 7 ساله روس را به فرزندی قبول کردند. این دختر هم از بیماری سندرم داون و نقص مادرزادی قلب رنج می برد.
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار