136939
۰۸ بهمن ۱۳۹۶

یازدهمین جشنواره جهانی فیلم کودک بنگلادش با حضور «شکلات» از حوزه هنری آذربایجان غربی آغاز شد

یازدهمین جشنواره جهانی فیلم کودک بنگلادش با حضور فیلم کوتاه داستانی «شکلات» از حوزه هنری آذربایجان غربی رقابتهای خود را از هفتم بهمن ماه سال جاری (۲۷ ژانویه ۲۰۱۸) در «داکا» پایتخت بنگلادش آغاز کرد.

به گزارش کودک پرس ، رقابتهای یازدهمین جشنواره جهانی فیلم کودک بنگلادش با حضور فیلم کوتاه داستانی «شکلات» از حوزه هنری آذربایجان غربی  از هفتم بهمن ماه سال جاری (27 ژانویه 2018) در «داکا» پایتخت بنگلادش آغاز شد.

در این دوره از جشنواره علاوه بر فیلم داستانی شکلات از حوزه هنری آذربایجان غربی، هفت عنوان فیلم کوتاه دیگر به نامهای کیف سیاه ، عینک ، آقای ناظم ، باران آهسته می بارد ، ثمر ، آبی و شکلاتی از ایران حضور دارند.

شکلات ،فیلم کوتاه داستانی به کارگردانی «مهدی حیدری» است که  داستان کودک روستایی با آرزوها و خیالات کودکانه در مدت 15 دقیقه با ایفای نقش رحیم پیرزاده، حمیدرضا مصطفایی و پرور حسینی به تصویر کشیده شده است.
«شکلات» از ساخته های موفق مهدی حیدری در عرصه بین المللی است که بیش از این نیز کسب جایزه بهترین فیلم کوتاه جشنواره «زیر و پلاس» روسیه ، حضور در بخش مسابقه دهمین جشنواره فیلم کودک کالیفرنیا  ،چفالوی ایتالیا و عناوین برتر جشنواره های معتبر داخلی را در کارنامه خود دارد.
منبع: حوزه هنری آذربایجان غربی
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار