136772
۰۷ بهمن ۱۳۹۶
در نمایشگاه کتاب هرمزگان؛

۲ کتاب کودک مورد نقد و بررسی قرار گرفت

همزمان با پنجمین روز از برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان و از سری برنامه‌های جنبی این رخداد مهم، ۲ کتاب حوزه کودک مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

به گزارش کودک پرس ، این برنامه با همکاری آموزشگاه های آزاد هنرهای تجسمی شاخه و آموزشگاه موسیقی اوج در محل برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان اجرا شد.

کتاب «پرونشات» جلد یک تا پنج با موضوع (نگاهی بع 40 شخصیت شاهنامه فردوسی) نوشته امیر حسین والا و تصویرگری زهره قائدی فر یکی از آثار مورد نقد در این برنامه بود.

«آفرین زمستان» نیز نام کتاب دیگر امیر حسین والا و مریم سید افقهی بود که مورد نقد قرار گرفت و این اثر، داستان مصائب و آسیب های کودکان جنگ را با تصویرگری سید سمیرا سعادت روایت می کند.

اجرای زیبای نمایش عروسکی «کودکان پویا» با هنرمندی سرکار خانم فاطمه غفار سروستانی از مرکز شماره 3 کانون پرورش فکری بندرعباس با موضوع معرفی شخصیت های شاهنامه از دیگر بخش های جذاب این برنامه بود که مورد استقبال کودکان و خانواده ها قرار گرفت.

گفتنی است: پانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان از یکم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه ها واقع در سه راه جهانبار بندرعباس آغاز و تا 7 بهمن همه روزه در دو نوبت صبح و عصر میزبان دوستداران فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار