136701
۰۷ بهمن ۱۳۹۶

فیلم‌های جشنواره فجر برای نمایش در مازندران مشخص شدند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد که فیلم سینمائی “به وقت شام” به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و “کار کثیف” از خسرو معصومی همزمان با جشنواره فیلم فجر در مازندران نمایش داده می شود.

به گزارش کودک پرس ، احد جاودانی از ” امیر ” به کارگردانی نیما اقلیما ، ” بمب ” از پیمان معادی ، ” جاده قدیم ” از منیژه حکمت ، ” چهارراه استانبول ” از مصطفی کیایی ، ” خجالت نکش ” از رضا مقصودی ، ” دارکوب ” از بهروز شعیبی ، ” سوء تفاهم ” از احمدرضا معتمدی ، ” ماهور ” از حمید زرگرنژاد و ” مغزهای کوچک زنگ زده ” به کارگردانی هومن سیدی به عنوان دیگر فیلم های بخش بزرگسالان نام برد که به مازندران می آیند.

وی گفت : در مجموع بر اساس آخرین رایزنی ها مقرر شد 16 فیلم جشنواره در مازندران نمایش داده شود که شامل 11 فیلم در بخش بزرگسالان و پنج فیلم در بخش کودک و نوجوان است .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت : قهرمانان کوچک ، دنیای کیف‌ها ، فیلشاه ، دزد و پری و شکلاتی هم از فیلم های بخش کودک و نوجوان این دوره از جشنواره فجر هستند که در مازندران نمایش داده می شوند .
وی افزود : فیلم کار کثیف به کارگردانی خسرو معصومی از فیلم های مازندرانی این دوره از جشنواره محسوب می شود .

جشنواره فیلم فجر در مازندران از 14 بهمن آغاز می شود و فیلم های منتخب بعد از ظهر هر روز از ساعت 15 به بعد در سه سئانس در سینما سپهر ساری و شقایق نوشهر نمایش داده می شود.
جشنواره بین‌المللی فیلم فجر مهم ترین جشنواره سینمایی ایران است که از سال 1361 تاکنون در دهه فجر هر سال در تهران برگزار می‌گردد و در چند سال اخیر به صورت همزمان در مراکز استان ها هم روی پرده سینما می رود.

تاکنون 35 دوره از این جشنواره برگزار شده است که امسال سی و ششمین دوره این جشنواره است.

این جشنواره توسط بنیاد سینمایی فارابی و زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار