136655
۰۷ بهمن ۱۳۹۶
امام جمعه موقت تایباد:

انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل جوان و نوجوان کشور ضروری است

امام جمعه موقت تایباد گفت: سخنرانان، ائمه جمعه و جماعات در ایام‌الله دهه مبارکه فجر، ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی را به نسل جوان و نوجوان انقلاب انتقال دهند.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام مرتضی محدثی در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد جامع امام صادق(علیه‌السلام) با اشاره به نزدیک شدن به ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: سخنرانان، ائمه جمعه و جماعات در ایام الله دهه مبارکه فجر، ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی را به نسل جوان و نوجوان انقلاب انتقال دهند.

وی گفت: باید در این ایام، جوانان و نوجوانان بدانند که پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 به رهبری امام راحل، چه دستاوردها و پیامدهای مهمی و امیدوارکننده‌ای را برای مردم ایران اسلامی و جهان اسلام داشته است.

امام جمعه موقت تایباد با بیان انواع خدمات نظام اسلامی به مردم شریف ایران اسلامی، عنوان کرد: در قبل از انقلاب اسلامی، مردم در فقر و تنگدستی به‌سر می‌بردند، روستاها وحتی بعضی از شهرهای ما فاقد آب، برق، تلفن، جاده آسفالت وحتی گاز بودند، ولی هم اکنون به یمن انقلاب اسلامی روستاها و شهرهای ما از این نعمات عظیم بهره‌مند هستند.

 

محدثی ادامه داد: با وجود توطئه‌های گوناگون دشمنان ایران اسلامی به‌ویژه مستکبرین عالم بر علیه انقلاب اسلامی همچون تحمیل جنگ هشت ساله، جنگ فرهنگی، محاصره و جنگ اقتصادی برعلیه ایران اسلامی، بحمدالله این انقلاب الهی مسیر توسعه و پیشرفت خود را با قوت و حضورمردم در تمامی صحنه‌ها طی می‌کند.

وی با اشاره به دستاوردهای دیگر انقلاب اسلامی، افزود: بزرگ‌ترین نعمت الهی برای این مردم امنیت است که این حاصل خون شهدا وایثارگران بوده، باید همه مردم قدردان این نعمت بزرگ باشند.

 

امام جمعه موقت تایباد با اشاره به نزدیک شدن به ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی، گفت: در دهه مبارکه فجر باید همه دستگاه‌های اداری، اصناف، بازاریان، مساجد و تکایا برای این ایام مهم ارزش قائل شوند و نصب پرچم انجام دهند، حرمت ایام عزداری حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله علیها) را داشته باشند.

محدثی با بیان خشکسالی امسال، ادامه داد: خشکسالی بی‌سابقه امسال که در 50 سال اخیر بی‌سابقه است، عوامل متعددی دارد که باید مردم دست به دعا بردارند و برای نزول باران این رحمت الهی دعا کنند.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار