136593
۰۷ بهمن ۱۳۹۶
مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن خبر داد:

برگزاری پنجمین مسابقه استانی کتابخوانی اندیشه مطهر ویژه ایام‌الله دهه فجر

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان گفت: به منظور گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، پنجمین مسابقه کتابخوانی خانوادگی اندیشه مطهر در رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، جواد طبرسا، مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان گفت: دبیرخانه پنجمین مسابقه استانی کتابخوانی خانوادگی اندیشه مطهر با محوریت دهه فجر و بر اساسکتاب های استاد شهید مرتضی مطهری آغاز به کار کرده است.

وی، هدف از برگزاری این مسابقه فرهنگی را توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی، ایجاد عادت به مطالعه در اقشار جامعه و تداوم حرکت انقلاب اسلامی اعلام کرد و افزود: علاقمندان جهت دریافت سوالات می توانند تا (18 بهمن) به خیابان شهید رجایی، گلشن ۴، مسجد جامع گلشن، کتابخانه گلشن و یا به پایگاه اینترنتی www.K-golshan.ir مراجعه کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن تصریح کرد: کتب معرفی شده در کتابخانه مسجد جامع گلشن جهت مطالعه و امانت موجود است.

وی با اشاره به اینکه کتاب های پیرامون انقلاب اسلامی و نهضت های اسلامی در صد سال اخیر از استاد مطهری به عنوان منبع سوالات این مسابقه معرفی شده اند، گفت: به ۳۶  نفر از برگزیدگان (۱۲ نفر در هر مقطع) جوایزی ارزنده اهدا می شود.

طبرسا خاطرنشان کرد: سوالات رده سنی کودکان بر اساس اطلاعات عمومی است و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های ۰۱۷۳۲۲۲۱۰۰۶و  ۰۱۷۳۲۲۴۲۱۹۱تماس بگیرند.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار